{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

Mine billeder :'/ {{forumTopicSubject}}

Okay, det startede her i tirsdags tror jeg det var. Jeg sad på computeren, den frøs billedet og jeg ville genstarte. Så da jeg skal tænde den kommer den sådan et billede op med en skrigende blå baggrund og hvid skrift. Okay, der stod alt muligt sort, computer sprog jeg blabla.fattede hat, noget med harddisken og blablabla -.- Så jeg viste min far det, vi prøvede alle mulige muligheder for at tænde den og slette et eller andet men det kunne man ikke. Okay, min far arbejder i kbh. så han tog computeren med i bilen og ville snakke med en computer mand ting. Da han så kommer hjem og har afleveret den, siger han at der ikke er sikkert at vi kan få billederne. WHAT!? MINE BILLEDER? alle mine fucking billeder!
- Okay, koldt vand i blodet. Idag får vi computeren hjem, alt er væk. Ikke en skid er der installeret på denne her lorte computer, jeg kan ikke engang se film herinde på hg fordi at man skal installere et eller andet lort -.- Godt jeg har lagt mange af mine billeder herind, så kan jeg kopiere dem..
- Okaaay, så kom jeg ud med min vrede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine billeder :'/
Kommentér på:
Mine billeder :'/

Annonce