{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Mascas værdi {{forumTopicSubject}}

Jah. Tænkte lidt på, hvad Masca mon er værd nu snart et år efter jeg har fået ham. - Om han er steget eller faldet i pris.

Altså på nuværende tidspunkt er vi igen i gang med den daglige trænng - vi har stået stille lidt.

- Han er en 2'er på 136-37 fra 2001.
- Han har desværre 2 fejl. 1. - Grå stær på venstre øje - dog ikke noget han er påvirket af da han har haft det længe. 2. Han har tidligere være forfangen hos gamle ejer. Men hos mig står han på døgnfold, og han viser INGEN tegn på forfangenhed.
- Han er alti frisk og kontrollerbar på ingen måde doven! Godt fremadgående.
- Han har 3 gode gangarter - dog ikke til topkaraktere, men det er han heller ikke trænet til.
- Han er indsprunget og har egentlig talent, men pga min manglende kompetence og hans dårlige sind kan jeg ikke rigtig bygge videre.
- Opmærksom, til tider nervøs på tur, men er man 2 er han generelt cool.
- Han kan pt. intet dressur - vi arbejder på det. Men selv om han ikke går i holdning kigger han ikke stjerner. Han holder hovedet pænt. Han kan, stoppe gå og sige gangarter - samt springe rigrtig an i galop. Det er vist det. Vi arbejder på at han skal vige for schenklen - ikke løbe fra den x). Der er noget han har misforstået.
- Han er en en-mands-hest, og elsker sin ejer over alt på jorden. Går gennem ild og vand for en. Kommer når man kalder og vi er begyndt at arbejde uden at være bundet. Trækker ikke i tov osv.
- Han er ikke en børnepony, da han behøver en der kan sætte sig ned i sadlen og sige STOP! Men han er blevet bedre.
- Hmm jah. Ingen unoder, eller andre fejl. Har aldrig været syg eller halt mens jeg har haft ham.

Hmm, ved godt der er mange ting ved ham, som trækker ned, og ga også overpris for ham. Han kunne ikke en dyt da jeg fik ham. Og han er tidligere offer for mishandling.
Spørger ikke fordi jeg vil sælge eller noget. Spørger af nysgerrighed, for og høre om han snart er det værd jeg ga.
Elsker ham uanset hans værdi.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mascas værdi
Kommentér på:
Mascas værdi

Annonce