{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

OMG Jeg er træt !! {{forumTopicSubject}}

OMFG ! So med en veninde fra i går til i dag, hvor vi lå og så 'Til jackpot os skiller' til kokken halv et, hvor piger så derfor gør, som de fleste gør, ligger og snakker. Altså kort sagt det blev SENT !
Også spiste vi morgenmad klokken ti i ti, det er altså tidligt :0 Og jeg var ude og løbe i går, pænt langt ! Og min krop kan ikke holde til det, hvis jeg ikke får strukket ud i en halv time bag efter, og det gjorde jeg ikke smiley
Nå, men så tog jeg hjem efter vi havde spist morgenmad, også drog ud med reklamer, hvor der var en miliard smådyr, der fløj ind i hovedet på mig. Så skulle jeg vil Vejle (Bryggen) og VADEDE rundt, virkelig VADEDE !!! Der gik vi så fra helv tre til halv fem ´, så tog vi en tur på 'strøget' i vejle. Så blev klokken hakv syv. Og i den tid nåede vi at løbe godt frem og tilbage mallem strøget og bryggen. Så kom vi med en bus omkring halv otte, og jeg var hjemme kvart i ni. OMG !
Nogen der undrer sig over at jeg er trøt ?
Ved godt at man kan lave noget mere, men jeg er altså godt førdig efter en shoppetur, og jeg var ude at løbe i går, og efter det, gør min krop herre nas! Måtte stoppe til håndbold pga. smerter ;/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG Jeg er træt !!
  • #1   1. jul 2008 Ikke i dag, har kun part i en elevskole, og der er sommeferie ;/

• #2   1. jul 2008 Arg! Jeg er ikke så træt .
    Sov med min veninde i nat, vi sov kl 2-3 stykker.
    Blev vækket halv 9, og så var min anden veninde og jeg inde at shoppe i en masse timer, så skulle hendes søsters hest til dyrelæge tjek. og så skulle jeg hjem efter det, så red jeg er hård omgang dressur, og så skulle vi op til min moster, og er lige kommet hjem for en halv time siden, og så cykede min bror og jeg hen efter jordbær, og jeg gider ikek spise dem xD

Kommentér på:
OMG Jeg er træt !!

Annonce