Forelsket.. og flytter udenlands {{forumTopicSubject}}
Ja, lige et lille 'tankeindlæg' fra mig.
Jeg har lige afsluttet gym - blev student d. 23 Juni i år, og derfor er det jo NU der er mulighed for at rejse, opleve ting osv
Jeg har fået et job som tourguide på hesteryg i det sydlige Spanien, til septemper - og helt til næste år, hjemrejse dato er ikke helt fastsat, men marts - juni går jeg ud fra.
Jeg tror det bliver rigtig spændende, og i bund og grund glæder jeg mig ufattelig meget.
Men der er et enkelt problem.. der er jo selvfølgelig den her fyr..
Jeg har prøvet at være forelsket én gang før (har haft adskillige kærester, holdt af dem osv, men ikke været forelsket første gang før januar i år). Det var i en rigtig badguy fyr, han var rigtig strid overfor mig, behandlede mig som skidt, løj overfor mig osv.. det er ret svært lige at beskrive det forhold vi havde (eller egentlig ikke havde). Men jeg tror nu jeg næsten er kommet over ham, i det jeg er begyndt at få følelser for en anden fyr. Han hedder Kasper, og fik i min parallelklasse på gymnaise.
Han er kanon sød, og virker klar på at indlede et forhold og alt muligt.. men så er det jo, at jeg skal rejse til september..
Mit spørgsmål til jer er, hvad ville i gøre?
Han ved godt jeg skal rejse..
Ville i bare holde det som en sommerflirt? det har jeg da også overvejet.. men nu det er så svært for mig at blive forelsket, og jeg måske er ved at blive det igen - hvad så?
Ja, jeg er ret forvirret.. og ret frustreret - og jeg ved godt jeg tager sorgerne på forskud, men jeg kan bare ikke rigtig holde til at blive såret én gang til lige nu
jun 2004
Følger: 121 Følgere: 137 Heste: 4 Emner: 159 Svar: 395
mar 2005
Følger: 94 Følgere: 91 Emner: 8 Svar: 103
jun 2004
Men igen, måske tager jeg sorgerne på forskud? Måske når det slet ikke at udvikle sig så meget.. men hvad så hvis det gør? Og han siger han vil vente på mig herhjemme.. hvad så hvis jeg møder en dernede?
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 793
jun 2004
Forelsket.. og flytter udenlands