{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Total grov hygge uge! :D {{forumTopicSubject}}

Min uge har bare været nice. Og de næste par dage bliver også mega fede, syntes lige i skal høre om det! Hvordan er jeres uge gået? smiley

Onsdag : Red Mizar lang og fik ham bøjet godt og gjordt ham smidig! Han var bare sød!

Torsdag : Havde været nede i byen med mor. Fik der desværre dårlig bageftet, så kom ikk ud og ride! smiley

I dag : Mig og Yvonne på Nero var på skridt tur til vandet! Fedeste tur ever! smiley Hestene var ude og bade 3 gange, var ikke ude og svømme men ude og gå til over knæerne! De elskede og plaske om kap! På et tidspunkt kigger jeg tilbage, så ser jeg Nero side på rumpen nede i vandet og 2 sek efter ligger han ned! Jeg råber bare "Yvonne skund dig at komme af!!" Kunne lige forstille míg den begyndte og rulle med hende! Men hun får den så op og stå! Den var simpelthen blevet så kåd at den ville helt ud og bade! hehe. Vi red så hjem og besluttede at det skulle vi gøre en anden dag vhor bare de skal helt ud og svømme! smiley

I morgen : Skal jeg til dyreskue med min b-veninde og ud og ride bagefter!

I over morgen : Skal jeg ud og springe for 2 gang på Mizar. Glæder mig skal nok huske og måle det! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total grov hygge uge! :D
Kommentér på:
Total grov hygge uge! :D

Annonce