Total grov hygge uge! :D {{forumTopicSubject}}
Min uge har bare været nice. Og de næste par dage bliver også mega fede, syntes lige i skal høre om det! Hvordan er jeres uge gået?
Onsdag : Red Mizar lang og fik ham bøjet godt og gjordt ham smidig! Han var bare sød!
Torsdag : Havde været nede i byen med mor. Fik der desværre dårlig bageftet, så kom ikk ud og ride!
I dag : Mig og Yvonne på Nero var på skridt tur til vandet! Fedeste tur ever!
Hestene var ude og bade 3 gange, var ikke ude og svømme men ude og gå til over knæerne! De elskede og plaske om kap! På et tidspunkt kigger jeg tilbage, så ser jeg Nero side på rumpen nede i vandet og 2 sek efter ligger han ned! Jeg råber bare "Yvonne skund dig at komme af!!" Kunne lige forstille míg den begyndte og rulle med hende! Men hun får den så op og stå! Den var simpelthen blevet så kåd at den ville helt ud og bade! hehe. Vi red så hjem og besluttede at det skulle vi gøre en anden dag vhor bare de skal helt ud og svømme!
I morgen : Skal jeg til dyreskue med min b-veninde og ud og ride bagefter!
I over morgen : Skal jeg ud og springe for 2 gang på Mizar. Glæder mig skal nok huske og måle det!
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 839
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.119
Imoren skal jeg ikk det helt store, måske være sammen med min megetgode ven
søndag skal jeg på ferie med Thor, hvor vi også skla ud og bade xD
mar 2007
Følger: 52 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 116
Men har lige et spørgsmål, hvad pokker er: rytter klar parat start kursus?
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 839
Det kursus du skal tage for at få rytterlicens!
Til alle
Ja vejret er lige til hygge! Og en god tur!
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
Det startede sådan set i Sankt Hans aften hvor vores naboers lade brænte og vi måtte ringe efter brændvæsenet.
Fredag flyttede vores naboer, og min pony faldt og skrabede forknæene da vi var på tur.
Lørdag løb vores naboers heste ud og vi løb rundt og fangede dem midt om natten.
Og i går gik bilen i stykker mens vi var på ferie.
Total grov hygge uge! :D