Hun har knust mit hjerte {{forumTopicSubject}}
Har været på spejderlejr hele sidste uge, hvilket var sjovt indtil onsdag-torsdag.
Onsdag var vi lige kommet hjem fra hike (en vandre tur), som havde været siden tirsdag. Og inden hiken havde mig og min X veninde (vi kalder hende X) mødt nogen fra en anden gruppe, og den ene synes jeg var rigtigt sød. og da vi så var kommet hjem snakkede vi så sammen, og mig og ham blev enige om at vi ville bytte hatte bare lige for sjov. Og vi overvejede også at bytte dem.
X og mig gik så og snakkede sammen med nogle andre, hvor de så spurgte til det med hattene, og X svarede så at han kun fik lov til at låne hatten fordi jeg var lun på ham (hvilket jeg også var), óg det var derfor han måtte låne den, fordi der er ingen der må låne den.
Og så skete det, den næste dag, havde mig og X så nogle skænderier, og senere kom hun så med min hat til mig, og tog så hans hat fra mig, og tog den så selv på. og begyndte så at flirte med ham, og det ska siges at hun har kæreste på hjemme. Hvilket hun kun gjorde for at irritere mig,plus at jeg heller ikke måtte snakke med ham, og hver gang jeg kiggede på ham sendte hun mig dræber øjne. så Fredag under lejrbålet sidder hun så og siger så højt så jg kunne høre det (sikkert med vilje) "Tine er bare jaloux", hvilket jeg også var.
Og hun har knust mit hjerte helt vildt meget.
skulle bare ud med det, har grædt indeni siden.
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.727
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.399
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 118 Svar: 1.531
- det kan hun da ikke tillade sig.
Hvis jeg var dig så ville jeg tage fat i hende, og tage en alvorlig snak med hende, og hvis ikke hun siger undskyld, så fuck da hende? Hvis ikke hu kan se at hun har såret dig, og ikke vil sige undskyld, så hun ikke det værd.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 105 Svar: 807
Det er ikke sådan en veninde skal være?
Hm, op på hesten igen og glem det hele.
Du skal ikke komme til hende, men lad hende komme til dig, hvis hun vil dig noget.
feb 2008
Følger: 84 Følgere: 80 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 87
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 2.675
Hun har knust mit hjerte