{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Lorte uge - alt går galt! {{forumTopicSubject}}

Ja, et plat indlæg herfra - undskylder på forhånd..

Jeg er bare så ked og vred på samme tid!

Min kæreste og jeg gik fra hinanden igår - jeg slog op. Jeg kunne ikke magte at hun var sur ret tit, da jeg selv døjer med en del problemer, så der skal ingenting til at gøre mig endnu mere ked.. Min begrundelse til hende, var at jeg mangler tid! Men hun forstår mig ikke, og hun er vred på mig! Jeg er den eneste hun har stolet på - og nu går jeg fra hende.

Sammentidig med det, fik jeg mavesår 2 uger efter vi kom sammen, da jeg var alt for nervøs for at miste hende.. Og jeg er jo stadig forelsket? Det føltes bare ikke rigtig.

Så fik jeg afvide at en hest ude ved os skulle aflives, og jeg var hos kæresten, så jeg kunne ikke bare lige tage derhen.. (4½ time væk fra hende) - og det skal siges at hun hader dyr, så hun syntes det var mega plat, da jeg blev ret ked.. Dét kan jeg heller ikke holde til i længden..

Og i dag har vi så haft dyrlæge til min lille dreng.. Han hoster som en i helvede, har snot ud over det hele og er rigtig sløj med høj feber..

ALLE odds går bare imod mig lige nu, og jeg kan slet ikke overskue noget lige p.t

Undskyld, jeg skulle bare lige ud med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte uge - alt går galt!
Kommentér på:
Lorte uge - alt går galt!

Annonce