{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Spøgelser, ånder, things like that:b {{forumTopicSubject}}

HVAD HAR I OPLEVET?!xD.
Det er så spændende sådan noget:b.
Her kommer mine historier, dog meget gamle, især den første xD.

Mig og min mor var henne ved min mors veninde i København.
Min mors venindes hus er virkelig gammelt, og begravet ovenpå en meget gammel kirkegård.
Så mig og min mor sidder længe oppe og ser film, og vi går meget trætte i seng. Så mens vi ligger og sover vågner jeg pludselig og ser en hvid skikkelse stå i døren. Jeg tænker ikke videre over det, var nok lidt for træt, men lægger mig så ned igen, og falder hurtigt i søvn.
Næste morgen sidder vi så alle (min mor, hendes venindes, venindens mand og børn og jeg), og spiser morgenmad. Så siger min mor så: "Det var bare så mærkeligt. Her i nat vågnede jeg og kiggede hen mod døren, hvor der stod en hvid mand." Hun kigger hen å mig og fortsætter: "Og du sad også op i sengen. Så du ham også?"
Og ja, det gjorde jeg.
Fuck det var spooky, og blev faktisk mærkelig nok overhovedet ikke bange, og er det stadig ikke når jeg tænker tilbage. Vildt underligt xD.

Nummer 2 historie, som mere er sjov end spooky xD:

Da jeg var på ridelejr lå vi der om aftenen og fortalte gysere. (Total hygge (Eller uhygge) xD).
Så ligepludelig var der en der hedder Rebekka der havde sovet lidt, som begyndte at sige alt muligt mærkeligt. "Der er blod i hans øre!", "Jeg kan ikke hjælpe ham"! "Han går i en ridehal"! "Det bløder"! "Jeg vil hjælpe ham" "Der er altså blod i hans øre!!".
Mig og en der hedder Anne havde så lagt os op i den samme seng, og hyggede og sådan, og vi kunne selvfølgelig ik ta' det seriøst i starten, så vi bare flade af grin hvergang hun sagde noget xD.

Men så blev det bare ved og ved og ved, og det var virkelig somom at hun var vede at græde og sådan noget, hun var bare HELT seriøs, og blev bare VED med at snakke om det der blod i mandens øre s:
Til sidst var det bare ik sjovt mere, vi blev bare mega bange, så vi hentede så en pige på 16 år, som var inde i en anden hytteting.
Hun snakkede så med hende, og sådan, og det endte med hun blev nødt til at gå over igen, fordi hun bare blev ved med at snakke om blod i øre xD. (Klokken var ca. 2 om natten på det tidspunkt, og vi skulle op kl. 8).

Hun snakkede lidt for sig selv, men så faldt hun i søvn igen, og det samme gjorde vi andre. Så næste morgen var hun blødt igennem xD. Og hun havde bare snakket om blod i øre xD. Hahahahahahhahahah, fuck vi grinede meget af det!xD.

Nåååå, kom med jeres historier folk!:D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spøgelser, ånder, things like that:b
Kommentér på:
Spøgelser, ånder, things like that:b

Annonce