Skønt, middel mod regnlæger. {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg flyttede jo Sörli igår. Og da jeg satte ham på fold satte der sig nok ca. 10 regnlæger på ham som jeg måtte vifte væk, og 1000 fluer i hele hovedet og øjnene på ham.. Det syntes jeg var aaalt for voldsomt, så min far og jeg kørte straks ned til kanehøj Mølle ting og købte så 2 af sådan nogle "Dåser" og en spray så vi kunn sprøjte det på. NØJH det lugtede baaare fælt! Da jeg så gik ud til folden og sprøjtede det på ham, var der INGEN fluer og INDEN regnklægere på ham! Det var godt nok utrolig at se, så forsvandt de bare!
Utrolig det virkede så godt, han piskede heller ikke med halen efter jeg havde sprøjtet det på ham, det var bare skønt at se!
- Måtte lige fortælle det, for det var godt nok voldsomt så mange der sad på ham.
mar 2006
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.473
mar 2006
Kan ikke huske hvad det virker, men kan lige tage et billede når jeg kommer ud i stalden idag, mener det var noget tysk noget; dåsen var helt orange (farlig orange) og teksten var sort og så var der 3 billeder af forskellige slags "fluer" og bremser og sådan
mar 2006
har ikke læst det der står på vores, men jeg sprøjtede lidt på min hånd og smurte ham rundt om øjnene. Så satte der sig bare lige 3 bremser i panden på ham.. Så jeg smurte det også i hans hoved, og også fordi der sad fluer omkring hele hans øje, det var for klamt :S
mar 2006
- Det er ikke så galt. Vi købte 2, for så har man jo
Skønt, middel mod regnlæger.