{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

så er kolikken ovre (: {{forumTopicSubject}}

tirsdag ved middags tid, og min hest kom ind fra fold, havde den slet ikke lyst til at spise, og den plejer altid at angribe foderet, så jeg blev lidt mistænksom, men jeg ville lige holde øje med den, lidt senere stod den bare og hang i hjørnet af boksen og gad ingenting, og det var kun halvdelen af foderet spist.
da det bliver lidt længere ud på eftermiddagen, begynder hun at ligge ned, og til sidst begynder hun også ar rulle rundt, så jeg får så fat i dyrelægen, det var ikke så slemt, så han ville ikke give hende olie, men kun smerte stillende.
jeg sov så ude på rideskolen, for at kunne komme op og holde øje med hende, og det så så ud til at blive bedre (:
næste morgen altså onsdag formiddag, var hun frisk igen, og spiste noget af sit hø, men så da den blev over 12, så lagde hun sig ned igen, og hun rullede sig, og man kunne virkelig se tydelige smerter ved hende, jeg fik hende så ind i hallen, og hun prøvede bare at smide sig hele tiden! på et tidspunkt hvor hun ned og ligge, og jeg havde nærmest aldrig fået hende op igen eller noget, men alligevel fordi hun stolede så meget på mig, kom hun på benene igen og dyrelægen kom, hun fik så 5 liter olie og en masse smertestillende og bedøvelse osv, og det hjalp super godt.
kl 9 om aftenen ligger hun så og ruller igen, så hun kommer ind i hallen igen hvor jeg så trækker med hende, og så ind i boksen igen, og hun ligger sig bare ned, jeg tager så hjem for at hente mine ting så jeg kan sove derude igen, og nu brugte jeg så endnu en nat på at gå med hende (:
her idag havde hun det meget bedre, hun gik på fold i 2 timer, og lagde sig ikke på noget tidspunkt, så det var bare super! vi missede en springtime og en dressur time, men hvis hun ikke skal aflives så vil jeg miste alt næsten d;
på to døgn har jeg sovet ca 8 timer, så jeg er pænt træt d; og redet 4 ponyer, gået med hende rigtig længe og alt muligt andet (;
lyder det ikke skønt?
men hvad har i lavet her på det sidste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er kolikken ovre (:
Kommentér på:
så er kolikken ovre (:

Annonce