{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har en hoveddør hvor låsen skal fikses , det samme ud til mit skur . 800 kr.
  • Trimning af levende hegn 2.400 kr.
  • Sætte lampe op i stuen 900 kr.
  • Hang a mirror on a concrete wall 500 kr.
  • Mount a few things (small wall shelf, two frames and a wall mounted shower) 900 kr.
  • Opsætning af mørklægnngsgardiner 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Martingal eller fortøj ?
  • #1   11. aug 2008 Altså, et fortøj holder sadlen fremme...
    en martingal holder hesten hoved nede..

Du kan jo evt. købe en kombineret fortøj med martingal..
    men martingal behøver du ikke hvis ikke din hest slår hovedet op under ridning..

• #2   11. aug 2008 Jeg rider selv med fortøj med martingal ^^

• #3   11. aug 2008 et fortøj er til at holde sadlen på plads hvis den glider tilbage, en martingal er til at hjælpe med at hesten ikke kan hive hovedet så højt op .. man kan også få et fortøj kombineret med martingal ..

hvad der er bedst er an på hvad man har brug for

• #4   11. aug 2008 min pony jeg lige har solgt red jeg med kombineret på, nu rider jeg helt uden noget som helst

• #5   11. aug 2008 LGJ: Det er så sadlen ikke glider tilbage... smiley

Men RigtrupGården . hvorfor købe det, hvis ikke din sadle glidet tilbage eller din hest ikke tager hovedet op..?

Jeg synes selv det ser mega godt ud når man springer uden alt for meget 'hjælpe udstyr' smiley

• #7   11. aug 2008 Muhlind ~: Hende som springer på Goldie ( Hesten ).. HUn sagde hun slog lidt med hovdet.. Hun sagde så jeg skulle købe en martingal, smiley Men viste bare ikke hvad forskellen på et fortøj og et martingal var.. Da jeg selv kun er dressurrytter. Så er jeg heller ikke, inde i det med springning smiley Altså self, har sprungt og været med til et enkel springstævne, men det var kun 30 cm.. Sådan et lille hygge stævne smiley

• #8   11. aug 2008 Vil sige hvis du skal bruge det til springning, så tag med fortøj.. det kommer ikke til at hænge løst mellem forbenene på hestene, hvis hesten går ned med hovedet..

hvis det ommer til at hænge, kan det godt blive farligt at springe, hvis den får forbenet i den..

• #9   11. aug 2008 Ja, som de andre skriver er det to ret så forskellige ting .

- Man kan altså vænne de fleste af med at smække hovedet op .
    Baby havde brug for at have det på hele tiden, ellers så var han noget værre noget at ride på, men nu bruger vi det aldrig smiley

Kommentér på:
Martingal eller fortøj ?

Annonce