{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Iiiih :( Er blevet snydt. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i starten af juli måned købt og betalt et par ridehandsker af en privat herinde.
D. 21 juli modtager jeg så en besked fra vedkommende, at pakken er kommet tilbage til hende og, at hun ikke kan sende pakken til mig, da hun er på ferie. Tænkte, at hun så ville svare mig, når hun kom hjem.
I dag, d. 12 august, kontakter jeg personen igen. Jeg kan i sendte beskeder se, at hun har læst begge mine beskeder herinde, men alligevel vælger hun ikke at svare mig eller skabe kontakt til mig på nogen måde.
Og det er altså Roeckel handsker, som ikke er helt billige.

Synes ærlig talt, at det er noget så forkert.
Men det har da bare fået mig til at indse nogle ting:
Du skal aldrig mere handle med folk herinde - også selvom de virker troværdige!

Er der andre af jer, som er blevet snydt herinde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iiiih :( Er blevet snydt.
  • #2   12. aug 2008 Hmm, har du navn på din postkasse?
    Nej, er aldrig blevet snydt herinde.

• #3   12. aug 2008 ja der har lige været et ander indlæg med det herinde kig evt det også

• #4   12. aug 2008 F*ck hvor røv smiley

• #5   12. aug 2008 Selvfølgelig er der navn på min postkasse smiley

Sari: Ok, så må jeg lige læse det indlæg.

Næ, jeg forstår heller ikke, at folk kan få sig selv til at gøre det.
    Det er jo helt ekstremt.

• #6   12. aug 2008 ja det er jeg! og det er pisse irreterne!

• #7   12. aug 2008 hvis det er mange penge har du vel hendes konto nr. og så kan du melde..

men få altid et telefon nr. når du køber her inde (:

• #8   12. aug 2008 Det drejer sig kun om 250kr, men det er altså også mange penge i længden?

De penge kunne jeg have brugt på andre ridehandsker, i stedet for!

Fra nu af handler jeg kun herinde, hvis personen og jeg mødes - ellers ikke! Det er da helt sikkert.

Jeg vil ikke hænge personen ud herinde; hun var bare selv med i en gruppe, hvor man ikke skal snyde folk og hende og jeg havde netop diskuteret det i et forum før og det var derfor, jeg syntes hun virkede så troværdig.

• #9   12. aug 2008 du kan ikke finde hendes telefon nr. på nettet ? (:

• #10   12. aug 2008 Desværre ikke.
    Har jo kun hendes bruger herinde og hendes kontonummer og det er sådan set dét?

• #11   12. aug 2008 træls

• #12   12. aug 2008 pb med navn tak h

• #13   12. aug 2008 jeg er på en mde, for jeg købte en rebgrime, og da jeg havde betalt den sagd ehun ogs hun hade fået den igen og ikk kunne sende den og uhn ville ikk gi mig mine pengetilbage og så blev jeg så sur og sagd ehun sku ikk skulle snyde mi gog hvis hun ikk sendte den eller gav mig pengene tilbage inden foren uge ville jeg finde hende på krak og hendes TLF og ringe til hendes forældre eller melde det til politiet ( det var altså kun 100 kr) men folk skal sku ikk snyde mig ! såom hun ikk fik sendt denmed posten dagen efter jeg havd skrevet det , det kan i tro hun gjorde ; p

• #14   13. aug 2008 jeg ville aldrig købe noget gemmen her... det er så useriøst et sted ... en dame ville sælge min veninde en pony til 30.000 hun ku bare sætte pengene ind på konto nr. og så ville hun sende ponyen med en trailer da det var et godt stykke væk.. min veninde skrev ok da hun haved set billeder af den og det var nok for hende.. men så i min ferie siger jeg til hende (ved du hva vi køre op og ser på den pony ..vi har ik nogen planer idag) så vi kørte til det der skulle ha været en gård med heste og hva kommer vi til...? lejligheder ik en gård i miles omkreds. vi ringer til damen og høre efter add. på hvor hesten står og igen får vi den samme add. og jeg mener der er ik nogen der har en pony på 147 i en lejlighed.. -- vi ringede så til damen i gen og saagde at nu var vi på vej for at ville se ponyen .. og så sagde hun igen indsæt pengene på kontoen så kom ponyen for hun var ik hjemme... der ku min veninde lige ha mistet 30.000.-

Kommentér på:
Iiiih :( Er blevet snydt.

Annonce