{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Er knust:'/ {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare Så langt nede, Var til stævne i Weekenden på HestEN jeg, og stævnet var afgørelsen på om jeg ville have ham eller ej, og dte hele gik LANGT over forventing og besluttede så Søndag aften jeg ville købe ham, (Havde redet ham 2½måned og ALT gik fremaf) Så jeg skriver så til ejeren Tirsdag jeg gerne vil købe ham, og dte var bare helt i orden vi skulle bare lige have lavet en handelsen undersøgelse med det hele. Onsdag tog jeg så ikke ud til hesten for første gang i 2½ måned og for ejeren til at fodre ham, torsdag da jeg tog det ud, nåede jeg knap nok at sætte min cykel før jeg fik afvide at jeg ikke måtte købe ham, og jeg kunne i hvertfald ikke finde ud af ride ham, og vi passede slet ikke sammen og alt sådan noget. og lille mig står bare der og bliver helt målløs, ejerens veninde min ridelære har HELE tiden sagt hun kunne se fremskridt for HVER gang og vi passede rigtig godt sammen, og så for man lige sådan en melding,
jeg eg bare knust, aner ikke hvad jeg skal gøre, ejerens to andre heste står derude hvor jeg har boks så tør næsten ikke tage ud til min veninder og alle dem derude,
Aner ikke hvad jeg skal gøre,

og dte hjælper ikke meget af man finder ud af man lige har fået 3 døde marsvine unger, skal vare alene hjemme og alle ens veninder er ud og starte stævne:'/

Lige en knust indlæg herfra om hvorfor Boomer ikke er oprettet herinde mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er knust:'/
Kommentér på:
Er knust:'/

Annonce