{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Haha. Tyyyysk.. Hvor er jeg god. xD {{forumTopicSubject}}

In "meine Sommerferien habe ich in sydsjælland in Hillerød mit meiner Freundin Stine .. Wir haben geritten, wurde am Strand gegangen und Ausflüge mit ihren zwei schönen Hunde. Es war wirklich nett, aber dauerte die Fahrt war sehr langweilig .. Wenn ich zu Hause war, kam ich an und nehmen Sie den falschen Zug, so hatte ich einem Anstieg auf ein neues.

Ich wurde auch auf Lolland von LIVA. Es war super nett .. Sie wurde angesichts einer neuen "Killer-Hund". Es war wirklich süß, auch wenn die Growl von mir: / Wir sprachen viel und spielte gitar heruo. Wir haben auch ritt. Wir waren auch im Kino und sehen HULK. Ich weiß nicht, warum wir gesehen haben, aber es war hart.

Ich habe eine neue Partei auf einem Pferd namens Mondschein .. Er ist ein fjordhest und eine arabische Mischung. Er hat ein schönes Temperament. Er ist ein schönes ruhiges und ist gut für Dressur .. Er schätzt.

Ich habe auch schon zu Fuß und mit meinem Hund .. Tine und Kiwi. Kiwi, ich habe jetzt hatte für ein halbes Jahr und die Zinke von einem Jahr .. Sie sind auch lovely.

Also, ich war in einer sehr langweilig Reise mit der Familie meiner Mutter, Großmutter, Schwester und ihr Freund und meine zwei kleinen nevøer. Es war schade, wir waren und Blick auf einen langweiligen Steckplatz. Würden helere wurden Hause.

Auch ich habe geschlafen!

Oversat:

I min sommerferie har jeg været på sydsjælland i hillerød hos min veninde stine.. Vi har redet, været ved stranden og gået ture med hendes to dejlige hunde. Det var rigtigt hyggeligt men tog turen var meget kedelig.. Da jeg skulle hjem kom jeg til og tage det forkerte tog så jeg måtte stige på et nyt.

Jeg har også været på lolland ved liva. Det var super hyggeligt.. Hun har fået en ny "dræber hund". Den var rigtig sød selvom den knurre af mig smiley Vi snakkede meget og spillede gitar heruo. Vi red også. Vi var også i biografen og se HULK. Ved ikke hvorfor vi så den men den var sej.

Jeg har fået ny part på en hest der hedder moonlight.. Han er en fjordhest og en araber blanding. Han har et dejligt temperament. Han er dejlig rolig og er god til dressur.. Han er skøn.

Så har jeg også været ude og gå tur med mine hunde.. Tine og kiwi. Kiwi har jeg nu haft i et halvt år og tine i et år.. De er også dejlige.

Så har jeg været på en meget kedelig familie tur med min mor, mormor, søster og hendes kæreste og mine to små nevøer. Det var kedeligt vi var ude og se på et kedeligt slot. Ville helere have blevet hjemme.

Også har jeg sovet!

Er det rigtigt eller er jeg (og google translate) kørt helt på et sidespor xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haha. Tyyyysk.. Hvor er jeg god. xD
Kommentér på:
Haha. Tyyyysk.. Hvor er jeg god. xD

Annonce