204 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP MIG!!! "/ {{forumTopicSubject}}
Jeg har altså brug for hjælp!! Jeg skal ha' skrevet det smukkeste digt på engelsk til den dejliqste tøz i verden, men jeg er så dårlig til engelsk at i tror det er løgn!! Vil i ikke hjælpe mig!! Det er hendes føzz'da og vil gerne give hende et diqt og så self. gaven!!
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 90 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 269
En ven som dig betyder alt, en ven som dig kan man stole på, en ven som dig støtter en, så Classic forhælvede jeg elsker dig meget mere end nogen anden, du er den der betyder mest i mit hjerte, og hvis du engang skulle gå fra mig, er du der stadig, for venner er venner i nutid og datid men vi to vil altid være venner for evigt og altid!! <33
jun 2007
Følger: 132 Følgere: 119 Heste: 6 Emner: 407 Svar: 1.248
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.986
Mit engelske er dog heller ikke det bedste - men jeg har fået det til at lyde sådant her..
A friend as you mean everything, a friend as you can you trust, a friend as you support you, so Classic I really love you more than anoone else, you are the one that means the most in my heart, and if you ever should leave me, you are still there, becauce friends are friend now and before, but we will always be friends for ever <33
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 90 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 269
HJÆLP MIG!!! "/