{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
172 visninger | Oprettet:

Blir sååh glad<'33 {{forumTopicSubject}}

Når jeg kikker rundt på de forskellige hjemmeside jeg ved Wakira har været tilsalg på og der står hun er SOLGT, så bliver jeg sååh glad når jeg tænker på det er MIIIG der har købt hende. og jeg ALDRIG vil fortryde det

Hun er bare drømmehesten
Elsker den hest overalt på hele jorden ord kan ikke beskrive det selvom jeg kun har set hesten EN gang.

Skulle bare ud med glæden:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blir sååh glad<'33
  • #2   5. sep 2008 L´T`Foto^Wakira^
    Ved lige hva´ du mener,, blir´ også så glad når jeg ser Manhattan er solgt, og vide det rent faktisk er mig der er blevet den super heldige ejer af ham!! Har stadig ikk helt fattet det, selvom det er over 2 mdr siden xD
    Tror først jeg rigtig forstår det når jeg får ham hjem :o)

• #3   5. sep 2008 Tak CBK:) Har været forelsket i hende siden febuar, så er bare overlykkelig, grunden til jeg ikke købte hende der var min mor fandt en anden hest som jegkunne ride indtil jeg bestemte mig, og besluttede så jeg ville have ham og 3 dage efter fik jeg af vide jeg ikke måtte fordi vi ikke passede sammen, så nu blev dte hende her

• #4   5. sep 2008 Manhattan<3 Min skønne følle bølle< 3
    Bliver der samme her. kan ikke få hende hjem før Oktober da jeg skal på landbrugs skole, praktisk og alt muligt. men uge 41/42 henter vi hende:D

• #5   5. sep 2008 L´T`Foto^Wakira^
    Så dejligt :o)

Kommentér på:
Blir sååh glad<'33

Annonce