{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner at ride.
  • #2   6. sep 2008 Savner også at ride, hesten kommer først hjem i uge 41 :'/ så begynder først ridning i uge 42:)

  • #4   6. sep 2008 Jeg har heller ikke egen hest mere.. Men jeg får penge for at ride andres heste.. det er ren luxus.. få penge for at ride - så passer jeg jo så også hesten men jeg elsker det - og så slipper jeg helt for at skulle spekulere på alt det økonomiske... Og er der en uge jeg ikke har tid jamen så skal jeg ikke stresse for at nå det for hesten er jo ikke min, og så tager ejer over de dage.. det er bare skønt smiley

  • #5   6. sep 2008 åh okay. jah det er også ærgeligt, men i det mindste har du en? hehe, jeg ville ønske jeg havde en hest jeg kunne knytte bånd til og som jeg havde fuld ret til at ride og passe og forkæle.. det er bare det jeg glæder mig meget til når jeg får en part. eller hvis den tid ikke kommer, så senere min helt egen hest. ville bare ønske at den tid var lige rundt om hjørnet.

  • #6   6. sep 2008 miss perfect 2 .. hvor står dixie hende, altså jeg bor i roskilde?

  • #7   6. sep 2008 årh okay, ej det kan nok ikke lade sig gøre.. men tusind tak for opmuntringen.

  • #8   6. sep 2008 Kalle - håber for dig at du kan få en part, for de er sgu ikke til at undvære de kræ smiley

  • #9   6. sep 2008 miss perfect 2 - kiggede bare lige for sjov skyld på dixie, og ej hvor ville jeg bare gerne sige ja. hold da op hvor er den smuk og dejlig. åh ja, det er lige præcis derfor at det er så trist når man så finder ud af, at det ikke kan blive til noget. men tak alligevel, hun var et kig hver.

  • #10   6. sep 2008 julie - tusind tak skal du have, det håber jeg også - for ja undvære dem kan bare ikke lade sig gøre.. smiley

  • #12   6. sep 2008 sandie nu på hestejagt - okay, men du leder i det mindste efter 'ejerskab' det må da være enormt fedt. havde udset mig selv rigtig mange hvis jeg stod i den situation, men med parter er det jo ikke sådan ligetil at bestemme selv.

  • #13   6. sep 2008 :'C
    stakkels dig


  • #14   6. sep 2008 miss perfect 2 - det var da så lidt, syntes bare at din skønne hest taler for sig selv, hehe. jeg kan også godt forstå din situation, det er jo også det der med tillid til at lade en anden behandle sin hest ordentligt. det er heller ikke nemt at gøre det. men åh hvor ville jeg dog gerne yde en chance for at vise min store tillid og loyalitet til hvilken som helst hesteejer og hest.. men håber også for dig at du finder den rigtige, er bare ked af, at det ikke var mig.. hehe.

  • #15   6. sep 2008 Louise H - åh tak for medlidenheden (egentlig alle sammen). men jeg har heller ikke lige pt set eller mødt nogen der ønsker en god part, jeg kan knytte mig til, som mig lige i øjeblikket. håber ikke at jeg lyder egoistisk, mener det slet ikke på den måde. savner bare at have en hest at forkæle med udstyr og gode oplevelser. men tak smiley

Kommentér på:
Savner at ride.

Annonce