{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Tankeløse og dumme mig x( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var idag skyld i, at en af de dyre springponyer løb ind til en anden hest oppe på arbejdet idag...
Jeg skull etrække den på fold og den plejer at være lidt doven, så det var ikke fordi jeg var nervøs for at trække den eller noget som helst.. Da vi når næsten ned til leddet, så begynder den så at hidse sig op og danse lidt, fordi hesten på folden overfor løber rundt og teer sig.. Jeg holder helt oppe ved karabinhagen og kommer ved et uheld til at trykke den af, så ponyen er løs. jeg prøver så desperat at gribe fat i grimen, men forsent, ponyen er løbet... smiley den løber så op foran huset hvor ejeren bor, og til sidst springer den så igennem hegnet ind til den hest der før løb og teede sig... Jeg får så fat i min chef osv, og vi får skilt hestene ad igen, og heldigvis er der ikke sket noget med nogen af dem...

Men det allerværste er, at jeg kom til at stikke min chef en lille løgn, i frygt for at hun ville skælde mig ud, da hun spurgte hvordan det var gået til smiley Jeg sagde til hende, at jeg havde trukket ponyen ind på folden, havde vendt den rundt somman skal deroppe, og så klikket den af, men at den så var løbet ud gennem leddet før jeg havde nået at lukke det...
Jeg er så irriteret over, at jeg ikke bare indrømmede, at jeg altså var kommet til at klikke tovet af, 3 meter før leddet, og at det var MIN skyld,.. Men jeg kommer ofte desværre til, at sige en lille løgn, hvis jeg er bange for, at det vil gå ud over mig selv, baah smiley !!!

Sorry det blev lidt langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tankeløse og dumme mig x(
Kommentér på:
Tankeløse og dumme mig x(

Annonce