{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Stor hest VS. Fjordhest.. {{forumTopicSubject}}

- og så rimer det endda xp

nå, til sagen :b
Jeg kan altså godt mørke, at jeg her den sidste tid, er blvet mere og mere hug på at ride store heste.. Jeg går egentlig bare rundt og håber på, at nogen skal spørge om jeg ikke vil ride deres heste engang imellem, for jeg sys det er så sjovt at prøve, når jeg nu har en fjordhest (: - Jeg regner skam med at købe en stor hest - om nogle år, for nu har jeg simpelthen ikke tid, og jeg skal også liige ha klaret gymnaniset...

Men anyway, lysten til at ride stor hest er blevet meget meget stærk nu, selvom jeg ALDRIG vil skille mig af med Funny, så kunne det nu være rart med med en HEST smiley - meen, der er bare lang tid til om 4 år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor hest VS. Fjordhest..
  • #2   7. sep 2008 - Det er også dét jeg stiler efter med min træning på Funny, at komme ud og starte fjordhestestævner og vise dem allesammen (; meen, jeg glæder mig bare til, at jeg engang har penge nok til en stor hest :b

• #3   7. sep 2008 rider selv lidt forskelligt, pony & stor hest, men nu her passer jeg, samtidlig med de andre heste, en fjordhest & synes det er helt vild sjovt at komme op på sådan en. (;

<i>malle bense.

• #4   7. sep 2008 Fjordheste er dejlige, men min klare favorit er altså "store heste" - de er bare anderledes af sind end ponyer.

• #5   7. sep 2008 En fjordhest er ikke en pony men en "småhest"

xD

Jeg har det også sådan at en fjordhest/haffer/anden kraftig lille hest er lige tilpas til mig, store heste og jeg er ikke det jeg synes er sjovest, og er alt for stor til små spinkle ponyer, så en kraftig en lige i midten synes jeg er sjovt xD

Kommentér på:
Stor hest VS. Fjordhest..

Annonce