{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

skuffet over hestelinje (efterskole) {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelhen så skuffet over hestelinjen på den efterskole jeg går på smiley
Det hele startede faktisk 2 dage efter alle os med privat heste kom med dem, så var det lige pludselig meget galt med den måde vi red på osv. men det er dog ikke det væreste. Men her i weekenden har der været en periode med at nogle påstår at min hest har angrebet dem, at han har stejlet op af dem, løbet med tænderne ude og nærmest løbet ind i dem. Det skal lige siges at hesten ALDRIG har gjort sådan før! ALDRIG! jeg får så efterfølgende af vide at det var næsten mørkt da dette skete. Så i går (mandag) var vi til møde alle os på hestelinjen, og jeg får at vide hamlet skal gå på alenefold eller stå alene i sin boks i stalden og jeg kan bare ikke forstå det og er så sur/ked af det ;/! de har en anden hest som høre til skolens heste som har løbet ind i en pige som nu ligger hjemme med hjernerystelse og en anden skolehest stejler op af pigerne osv. hvorfor er det så min hest som er 'sindsyg' og 'farlig'? der har været problemer fra dag 1 og det her er jo kun begyndelsen. Hvad mener i? er jeg helt galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skuffet over hestelinje (efterskole)
Kommentér på:
skuffet over hestelinje (efterskole)

Annonce