{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringorm!
  • #1   25. sep 2008 En af mine havde ringorm for nogle år siden.
    Det var overhovedet ikke en hård proces. Det eneste vi skulle var at vaske hans sår en gang om dagen i sådan noget mærkelig noget vi fik af dyrlægen. Og det skulle vi vist i en måned og så var det helt væk.
    Han havde det kun i hovedet, dog lige hvor hovedetøjet sad, så jeg red med lammeskind på hele hovedetøjen smiley ..

• #2   25. sep 2008 Der hvor jeg rider har hestene nemlig fået ringorm, og de skal vaskes over hele kroppen 2 gange om ugen i 2 uger.. Så synes det er en stor omgang. Også fordi alt andet såsom strigler, udstyr, stalden, træværk osv de er i nærheden af også skal vaskes.. så er lidt nysgerrig efter at høre hvor hurtigt det forsvinder...

• #3   25. sep 2008 Tanja: Vi gjorde præcis det samme som dig på 12 heste. Så havde vi to katte og stort set alle pigerne der kom på rideskolen havde ring orm, men de var hurtig væk hos dyrene. Men os to benet gik der lang tid med, for vi smittede hinanden konstant x)

• #4   25. sep 2008 Jeg er meget opmærksom på om jeg selv får noget, og hvis ja så skidt pyt, det kan jo kurreres smiley Synes bare det er en lang proces..

Kommentér på:
Ringorm!

Annonce