{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til oprettelse af fotoalbum
  • #1   30. sep 2008 Jeg har lige oprette et fotoalbum, det virkede fint.

• #2   30. sep 2008 kan du bruge explorer? Har selv haft problemer med at køre firefox ifht denne hjemmeside :o)

• #4   30. sep 2008 MIn far har en Mac, jeg kan heller ikke oprette fotoalbum fra den. Det er ret træls, når mange af ens gode billeder ligger der, og de er blevet slettet fra kameraet .. smiley

• #5   30. sep 2008 jeg kørte med firefox og måtte rette til explorer for at kunne sætte billeder ind... lidt træls, især når man ikke er særlig stor fan af Windows smiley

• #6   30. sep 2008 nej ellers tak, jeg gider ikke ha virus, så nægter at bruge explorer - det er jo derfor jeg har købt en mac, lissom..
    Det er da for dårligt af hestegalleri, vi har jo alle betalt de samme penge i oprettelse. Nederen ikke at ku bruge funktionerne..
    Nå, men tak for svarene alle sammen smiley

• #7   1. okt 2008 Tine - Skriv det evt. til admin under kontakt? :o)
    Kan være de kan rette problemet.

• #8   1. okt 2008 Tak, Eva K. Læste lige følgende under problemer;

BILLEDER

* Kan ikke indsætte billeder
    blablabla, og så:
    Det kan også skyldes at du bruger et andet styresystem eller en anden browser, som vi ikke understøtter. Vi understøtter Microsoft Windows og Microsoft Internet Explorer.

Jeg tror ikke jeg kan lokke dem til at skifte de systemer de understøtter, typisk x)
    Der er åbenbart stadig nogle stædige mennesker, der nægter at erkende de mange fordele ved Mac, og stadig syns det er en glimrende ide at støtte microsoft's monopol :b lige en gang brok herfra.

• #10   2. okt 2008 Tine - Ah, ja så sker det nok ikke. Ærgeligt nok, for jeg bruger også hellere nogle af de andre programmer end explorer.

Kommentér på:
hjælp til oprettelse af fotoalbum

Annonce