{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Hvad sys du om denne stil? {{forumTopicSubject}}

Ja hva sys du om denne stil? Og gider ikke lade være med at skrive at der er mange staves fejl og mange gramatiske fejl ovs staver af lordt og skan nok rette det.

En ny chance

Jeg red hen mod det sidste spring. Han satte af mens jeg stillede mig op. Vi fløj lige ind i springet! Støtterne fløj rundt om mig det var et marint. Jeg kunne se en lys dør nærme sig.. Jeg vågnede en drøm jeg svedte over helle kroppen, jeg havde haft den drøm hver dag de sidste mange uger det var lige præcis sådan ulykken skete. Jeg tog tøj på og cyklede hen til Midnat hvad mon ham ville gøre i dag.

Jeg gik ind i stalden og hen til Midnats boks. Han kiggede på mig med et meget tomt og ligegyldigt blik. Det var svært at se sin egen hest stå og være så deprimeret efter ulykken. Han havde også stået halt i lang tid, jeg havde også prøvet at ride ham lidt men hver gang smed han mig af men, i dag havde jeg besluttet at jeg ville prøve at knytte bund til ham. Jeg trak ham ud på stald gangen og begyndte at strigle ham. Det virkede som om han kunne lide det. Efter en lille times hygge i stalden trak jeg ham over i ride huset. Jeg trak grimen af ham og svingede traktovet ned i jorden. Han begyndte at galoper rund om mig. Efter mange omgange begyndte han at kigge ind mod mig, det var et godt tegn på at han var ved at give sig. Da han havde galoperet lidt mere stillede jeg ryggen til ham og jeg ville se om han ville gå ind til mig. Hvis han gjorde det havde han tillid til mig igen. Han satte i trav og så i skridt, han kom hen og puffede til mig. Jeg holdte om ham og viskede i hans øre ”Jeg elsker dig..!” bagefter klappede jeg ham og begyndte at gå han fuldet efter mig. Det var et tegn på at han var ved at få tillid til mig igen.

Jeg satte ham ind i sin boks og gav ham en gulerod, kyssede ham farvel og kørte hjem. Dagen efter kom jeg igen op i stalden men, denne gang var det anderledes han vrinskede efter mig. Da jeg kom ned til hans boks så han ikke læger deprimeret ud men glad og tillids fuld ud. Jeg trak ham igen ud på stald gangen og striglede ham. Da han var ren hentede jeg sadlen. Jeg lod man snuse til den jeg viste jo ikke hvad han ville sige til jeg kom med sadlen efter alt det der var sket. Jeg lage den på hans ryk uden han gjorde nået! jeg kunne også bare lægge trensen på uden problemer, jeg klappede ham og gav ham et æble. Da vi begge var klar gik vi over i ride huset og jeg steg op. Han var så dejlig han prøvede værgen at smide mig af eller nået det var helt lige som en drøm der blev til virkelighed. Jeg prøvede at sætte i trav. Det gik så godt jeg kunne virkelig ikke forstille mig at han for 3 dage siden ikke ville lade mig røre ham. Jeg tænkte på hvordan han ville reager hvis jeg satte i galop? Han havde jo stået stille i 6 måneder hvor han. Han satte i galop da jeg bad ham om det og den var lige så fantastisk som jeg huskede. Vi havde fået en ny chance, vi var ved at skabe et helt særligt venskab.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sys du om denne stil?
Kommentér på:
Hvad sys du om denne stil?

Annonce