{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

av av arbejdsskade... {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

ja idag fik jeg en arbejdsskade jeg er i en brugs og idag skulle vi have et papstativ til dvd'er adskilt og præsset pappet og den lille af stativerne sad på en lille palle og jeg tog så ved pallen og en af mine kolegaer tog ved papkassen... vi skulle have det adskilt og det sad rigtig godt sammen og da vi hev i hver ende havde jeg sat min tommeltot forkert for da pappet endelig gik lidt af pallen gjorde det sådan at min tommeltot blev bukket bagover og nøj hvor gjorde det ond men det gik da over igen men nu her til aften er det begyndt at gøre meget ondt igen jeg kan næsten ikke bukke den uden at det gør mega nas... men jeg kan godt vifte den fra side til side uden at det gør vild ondt...
jeg har prøvet noget ligende men der satte jeg mig bare på min hånd vi tog på skadestuen og der fik jeg afvide at jeg var heldig for det ledbånd der går ud i fingeren var ved at blive revet over så jeg skulle holde den MEGET i ro så jeg fik gibs på så lige nu sider jeg og tænker på om det er noget af det samme øv øv men nu må vi jo se tiden an... håber bare det går over af sig selv...

hi hi ja jeg ville bare lige fortælle *SS*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av av arbejdsskade...
Kommentér på:
av av arbejdsskade...

Annonce