{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Køb af gård {{forumTopicSubject}}

Nogen som kan hjælpe mig? Er ved at kigge på gårde, men så bliver jeg lige lidt i tvivl om der er nogen specielle regler for hestehold. Kender god den nye heste lov, men jeg tænker hvis man køber en går der ikke har været heste på skal man så følge specielle regler/ søge tilladelser?
Bla til gødningsplads mm? og hvordan gør man i såfald det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af gård
  • #1   5. okt 2008 Hvor skal i have gård henne ?? Jeg kender en her i Sønderjylland der er til salg - plads til 5 heste..

  • #2   5. okt 2008 der skal f.eks. være fast bund på gødingsplads, hvis du har det liggende på mark skal det være ovedækket.

    ja ellers skal du måske være opmærksom på hvor mange dyreenheder der er lovligt, dette afhænger vist af hvor meget jord der er til...
    ved det kommer indenfor kvæg nu med de små der har det som et "ekstra" job/ ved siden af som hobby fra 2009, så måske du skulle sikre dig om det også kommer til og gælde for heste, så er du i hvert fald på den sikre side...

    når du kender ti den nye hestelov, så kender du jo også til kravene om staldforholdene, så det er der jo ikke grung til og nævne.

    ellers vil jeg bare ønske held og lykke med og finde det rigtige for dig.

    husk ansvarsforsikringen på hestene når du engang får dem hjem.


Kommentér på:
Køb af gård

Annonce