{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

Kender i det ? Off Topic ! {{forumTopicSubject}}

lige nu er mit liv bare perfekt,, eller , altså måske for perfekt for der er ingen problemer med noget og alt går helt perfekt med alt men alligevel er der noget der irretere mig og nu har jeg sku fundet ud af hvad det er ,, det er sku dejligt at have et perffekt liv men nu har det været perfekt UDEN nogle problemer i 1 måneds tid og jeg er simpelthen ved at dø af kedsomshed for der sker ikke og en røv ; /

kender i det eller er det bare mig der er underlig ?, altså det er ikke fordi jeg ikke laver noget for jeg laver en masse der sker bare ikke rigtig noget spændende og det keder mig virkelig ? men jeg er godt nok også sådan en person der hader at være hjemme når andre er til fest eller i det hele taget bare at der ikke sker noget,,

og nu sidder jeg faktisk og tænker på om jeg ikke bare kan komme i tanke om EN ting der er galt, og der er sku ikke andet end at min ipod er gået i stykker men har fået min fars ? og hvad såå maan ! ; p
fuck jeg har et stener liv lige nu ; )

sorry et underligt indlæg men kommenter meget gerne for jeg vil lige se om det kun er mig der hader ikke at have noget vigtigt i hoved ? eller at der bare sker noget fuckt eller sådann : ) , føler mig sku som et perfektbarn..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det ? Off Topic !
  • #1   18. okt 2008 Hehe du har ret, det er et lidt sjovt indlæg smiley hmmm, jeg synes jeg har en masse at lave for skal næsten altid til stævne i weekenden, og i næste weekende skal jeg til fødselsdag hos min bedste veninde .. Hehe smiley

• #2   18. okt 2008 okay : )

Jeg er faktisk også begyndt at tegne ; O har jeg ellers aldrig gjordt før, men jeg har været ude hver aften til fest og har været på strøget og ned og se stævne og så videre så der er massere at lave jeg har bare intet at tænke på og min pony er på lolland lige nu så han er der heller ikke og det er bare kedeligt alt sammen : )

jeg har også altid har haft rigtig mange problemer altid (skilte forældre, flytte skole, flytte pony og alt sådan noget, og mistet og fået venner og drenge osv. ) men har aldrig haft det sådan her, eller når jeg havde var det kun en dag og det var meget dejligt men så lang tid ; O

hehe , jeg er vidst bare lidt underlig ; p kan også være fordi jeg er begyndt at høre meget LOC og SUSPEKT og synes virkelig man tænker meget over hvad man gør når man lytter til teksterne : p

nånå jeg håber sku snart dder sker noget i mit liv : )

• #3   18. okt 2008 alberte; ved det : ) men det begyner bare at blive kedeligt ikke at have noget at tænke over ,, men når problemerne kommer igen tænker jeg sku nok, hold kæft hvor var jeg dum og synes det var for kedeligt ; p men der skal jo være noget udfordring i livet ; )

Kommentér på:
Kender i det ? Off Topic !

Annonce