137 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "grimme fald fra"
Så blev jeg færdig, -referat.
Her er den så. I år er alting anderledes. Bogen handler om en dreng som hedder Mads, Mads har problemer oppe i skolen. Han er meget udenfor, og han prøver altid på at få frikvateret til a...
Her er den så. I år er alting anderledes. Bogen handler om en dreng som hedder Mads, Mads har problemer oppe i skolen. Han er meget udenfor, og han prøver altid på at få frikvateret til a...
Skrevet af: Vivisolies . - 24. maj 2006
haha, læs min Påske-artikel!
Jaah, jeg er med på et valghold i avis (kommunikation), og jeg kunne meget godt tænke mig at være journalist ... skal lige advare om at der ikke er blevet læst korriktur på den endnu! ----------...
Jaah, jeg er med på et valghold i avis (kommunikation), og jeg kunne meget godt tænke mig at være journalist ... skal lige advare om at der ikke er blevet læst korriktur på den endnu! ----------...
Skrevet af: Røsle l LÆRINGSTEORI JA TAK! - 13. mar 2007
FAMILIEN HG
Hej alle Familin HG-medlemmer .. d: Der kunne vel ikke være født et familiemedlem til vel?? For så ville det nemmerlig være lille mig her .! I kan selv bestemme hvad jeg skulle være, er åben over ...
Hej alle Familin HG-medlemmer .. d: Der kunne vel ikke være født et familiemedlem til vel?? For så ville det nemmerlig være lille mig her .! I kan selv bestemme hvad jeg skulle være, er åben over ...
Skrevet af: Røsle l LÆRINGSTEORI JA TAK! - 4. jun 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
aug 2005
Følger: 102 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 1.493 Svar: 5.531
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 186 Svar: 389
Hader nemlig sådan noget..
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.718
grimme fald fra hest :/