{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

er jeg utaknemmelig? (bange for ponyen {{forumTopicSubject}}

I får den korte version, da jeg ikke orker at fortælle det hele.
Men i maj 07 begyndte jeg at passe en lille fræk, men sød shetter. I juli 08 fik jeg endelig overtalt min mor til at købe ham. Fik ham hjem i august, men han var en helt anden! Vi havde rigtig mange op og nedture, mest nedture, men jeg troede han bare ville prøve mig af. Men det blev værre og værre, og det er her jeg må tilstå, og sige at jeg simpelthen er bange for min pony. Han bider og stikker af fra mig, og når jeg rider ham, tager han bidet og så løber han ellers bare af h.. til, indtil han ikke kan mere. Jeg har også prøvet uden bid, og han ER blevet tjekket, både tænder og ryg osv. har det fint. Måske er han bare fræk/prøver at snyde mig, men jeg er simpelthen blevet så bange for ham.
Jeg har nu fundet en pony som er billigt til salg(kender ejerne lidt), hun er bare fantastisk!! Første gang jeg red hende, jordede jeg afsted over en stor mark, og jeg sku bare sætte mig ned i sadlen og sige "prrr", og straks tog hun ned i skridt. Jeg tror jeg har brug for en pony, som kan give mig selvtillid og gode oplevelser, da jeg har haft rigtig mange dårlige oplevelser og er blevet en ret nervøs rytter smiley

men jeg føler mig bare som en lille, utaknemmelig, røvforkælet møgunge?
Jeg har plaget hende rigtig meget, og når hun endelig køber den skide pony til mig, så er den ikke god nok? s:

Dét jeg vil med dette indlæg, er at spørge, om det er utaknemmeligt af mig, at bede om en anden pony, eller om det bare er mig?
Hvad havde I gjort?

Hvis du ikke kan skrive på en pæn måde, så lad være, for jeg er rigtig sårbar lige i øjeblikket, og jeg er ik særlig sød når jeg bliver sur (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg utaknemmelig? (bange for ponyen
Kommentér på:
er jeg utaknemmelig? (bange for ponyen

Annonce