{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

Kritik = tilsvining og jalousi ? {{forumTopicSubject}}

Når man sådan kigger rundt på folks videoer, de kommer med kritk eller en bemærkning - ofest i en ret sober tone så kommer det ret tit tilbage.

" JEG GIDER IKKE HAVE I SVINER MIG TIL! "

Men.. Der er ikke nogen der har bandet, brugt grimme ord om personen eller hesten - så hvordan kan det være at svine til?

Eller er det bare fordi folk er sarte og ikke tåler kritk og en anden vinkel på undervisning end ens ejen - og mener kun ens ejen måde er den rigtige?

Har jeg selv haft en tendens til tidligere, men dam' man får problemer! Bla. i skolen også hvis man er så snævertsynet at man ikke kan tage imod kritik/råd eller måske lære noget af andre - bare fordi de gør det på en anden måde.

Man får også tit smidt i hovedet at man er jaloux hvis man siger noget imod - hvorfor nu det? Bare fordi man ønsker at hjælpe?

Forstår det virkelig ikke nogen gange.
Hvis folk kun vil have kommentare som " sød lille pony " så skriv det eller lad være med at læg videoer ind hvis man ikke kan tåle kritik- kontruktivt, eller at der bliver stillet spørgsmålstegn ved ens ridning.

Ofest hvis der gør det kan rytteren/ejeren ikke svare på spørgsmålet og bliver så vred og bruger caps lock og skriver; DU KENDER IKKE MIG OG MIN HEST SÅ DU KAN IKKE SIGE NOGET OM DET !!!!!

Øh okay? Tænker man så.

Andre der kan følge mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kritik = tilsvining og jalousi ?
  • #2   31. okt 2008 Ja der er forskel på ridning også andet sport - og ja vi gør alle hvad vi mener er bedst, at vi så skader hesten ubevist det er jo ikke med vilje.
    Men at man ikke vil lytte til råde, evt. prøve dem af og se om de virker eller læse lidt om det.

Nogen folk tager også med det samme afstand når man siger støvsuger, frem og ned, mcclean eller noget i den stil - selvom de ikke har prøvet det eller sat sig ind i det, dermed kan de ikke dømme om det virker eller ej.
    Mener i det hele taget ikke man kan have en mening om noget man ikke selv har prøvet.

• #3   31. okt 2008 hehe undskyld jeg gg lidt
    har lige skrevet en kritik på en video,hvor der var skrevet et par stykker,synes folk tror de er mestre i og ride
    og hvis der er flere som skriver de samme fejl eller råd vil jeg nærmer sig
    bliver vedkommen sure,dem som rider,det er latterlig
    tag dog i mod kritik og råd

• #4   31. okt 2008 Ingen er mestre i at ride netop som du siger - derfor er det jo netop godt at tage imod råd og blive vedre ;D

Men også når man kommer med kritik så bliver man sat som bedrevidne, man må heller ikke kritisere proffe - for man er ikke selv proff.
    Nej, men man kan sagtens læse sig til viden - som er forskinsbaseret og videnskabeligt bevist uden at være proff.

• #5   31. okt 2008 jeg syntes lige gyldig hvad at man skal kunne tåle kritik, men samtidigt skal den som ligger kritik kunne tåle at få argumenter der siger imod tilbage,.

• #6   31. okt 2008 Maria:
    Jeg er så enig med dig..

Jeg skriver sjældent ved videoer, albums og profilr, da jeg ikke gider stå der og føle mig dum fordi man får smidt en eller anden dum kommentar i hovedet fordi man ikke lige er enig eller mener at hesten bare er det lækreste der kan gå på 4 ben...

• #7   31. okt 2008 folk er blevet så nærtagende at det er helt vildt!!!
    men det er også fordi at mange er begyndt KUN at kritisere ens ridning og ikke komme med konstruktiv kritik.. (jeg gør mig lige hellig og siger at jeg gør ingen af tingene :-P)

sådan er ridesporten, folk skal hæve sig ved at trampe på andre!!

• #8   31. okt 2008 Det sjoveste er når folk skriver :"Jeg gider IKKE have kritik!!"
    Søde børn;kritik er ikke noget "dumt". Det er nærmest en "afgørelse". Kritik er både godt og brugbart, hvis folkene ved hvad kritik betyder..

• #9   31. okt 2008 Enig i at kritik er brugbar - den skal bare være konstruktiv

Kommentér på:
Kritik = tilsvining og jalousi ?

Annonce