{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Nogen der stemmer ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er der nogen der stemmer på alle de udfordringer der kører ?
Jeg er lige kommet herind på HG med min venindes hest, som jeg passer, og fik en udfordring med det samme næsten. Der kom stemmer ind den første og anden dag - og så var det slut.

Min veninde - som også har sin anden hest (en shire Den Store Aslan) herinde, udfordrede en, og skrev den tekst, man nu skriver med at stemme på sin hest. Den anden skriver så i sin sætning: " jeg er lige så sød..men fair". Det er jo noget af en antydning at komme med, om at min veninde ikke er fair, og kan måske score på det. Det virker overhovedet ikke reelt - man kan jo kaste med mudder for at score stemmer...det virker lidt underligt.

Undrede mig bare over systemet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der stemmer ?
  • #1   4. nov 2008 det kommer an på hvor mange venner man har. Det er simpelhen så unfair. Jeg taber osse altid. Men jeg stak dig lige to stemmer, desværre var det ikke nok.

• #2   4. nov 2008 Ej, tusind tak skal du have...
    Jeg tror du har ret i, at det kommer an på hvor mange venner man har. Er man fra en rideskole, kan man man skaffe en masse, og står man privat et lille sted, har man sikkert ikke en chance. Det er et unfair system...der er jeg helt enig med dig.

Kommentér på:
Nogen der stemmer ?

Annonce