er helt vildt ked af det!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt vildt ked af det, frustreret og sur på samme tid, det er på mine forældre der mener jeg har laver en bule på bilen som jeg VIKRELIG IKKE har lavet, det er muligvis sket mens den har holdt på skolen.. men den er i hvert fald ikke lavet mens jeg har kørt i den..
Men det er ikke så meget det, de er bare så sure hele tiden, og de stoler ikke længere på mig, de mener jeg har kørt ind i et eller andet og tror jeg lyver og ikke har fortalt dem det, ja, jeg har engang lavet en mikrobule på bilen, det var inden jeg fik kørekort, men der fortalte jeg dem det!! men de tror bare ikke på mig mere, og jeg er bare så ked af det, hvis i forstår, og sur samtidig..
Havde bare lige brug for at komme ud med det!!
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Og helt ærligt, så er det altså sådan noget der sker, når man holder på en parkeringsplads. Folk kører håbløst nu om dage, og hvis det er på en skole, hvor der også kører andre uerfarne unge mennesker i bil eller på knallert, så sker den slags der jo.
Hvorfor kan dine forældre ikke bare sige, det er jo hvad der kan ske? Og hvis du nu havde gjort det, og havde fortalt det, så havde du jo ikke gjort det af dårlig mening.
Der er så ekstremt mange rådne billister, så det er farligere at færdes i trafikken end det er at stikke hele armen op i en fodersnegl... Hehe.
Op med modet min pige =)
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 856
Kan godt se det er træls når det ikke er dig der har lavet bulen, men syns da os de sku ta at komme videre.. Hvis mine forældre sku være sure for hver gang jeg havde lavet et eller andet dumt med bilen ville de ikke ha andet at gi sig til:-)
jan 2008
Følger: 48 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.169
Ann: Nej i 2 uger har jeg skædtes med dem eller hvad man skal kalde det, diskuteret og forsøgt at overbevise dem om det ikke er mig, de bringer det hele tiden på banen, men nu kan jegbare ikke mere, bliver så ked af det,
JA! folk kører ikke så godt altid, men det er jo mig der har haft bilen, så det er åbenbart min skyld jeg har holdt et sted hvor der lige kommer en bil forbi.
Hanne: hvis du finder en måde hvorpå jeg kan overbevise dem om det, må du MEGET gerne sige det..
Anne: nu kører jeg rimelig godt, har kørt i køretøj siden jeg var ti og har aldrig haft problemer med at køre nogle steder.. så det er ikke noget der sker hele tiden. men det er svært at komme over det, når de hele tiden bringer det på bane, og vil ha mig til at "indrømme" at det er mig der har kørt ind i et eller andet..
Team wilde: nej jeg bukker ikke under, og bliver ALDRIG som dem... (det siger alle jo)
jan 2004
jan 2008
Følger: 48 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.169
jan 2004
er helt vildt ked af det!!