{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter kaniner?
  • #2   13. nov 2008 Hej
    ja, de lugter, men hvor meget er jo smag og behag, hvis man renser buret dagligt, lugter det ikke, kun af kanin, og det er ikke slemt,

Anita w

• #3   13. nov 2008 Alle dyr tiltrækker fluer, hvis der ikke bliver holdt rent hos dem, om det er en kanin, en hamster eller et marsvin er lige meget, hvis man holder buret rent, lugter kaniner ikke mere end andre dyr.

Anita W

• #4   13. nov 2008 Ja, kaniner lugter. man kan selv gøre meget for at holde det nede ved at skifte strøelse ofte. og vælge en strøelse som tager noget af lugten.

Vælg for guds skyld ikke en lille dvægkanin eller sådan noget... det er noget skavl. kan varmt anbefale en hollænder/blå gul japaner. sådan en havde jeg, han var bare som en hund smiley

• #5   13. nov 2008 ikk hvis den bor undenfor :D:D

• #6   13. nov 2008 Nu har jeg efterhånden 16 kaniner og det er kun nogle af hannerne der lugter (Fordi de strinter).
    Men hvis du har gør rent regnmæssig, så vil jeg sige at du sagtens kan have en, uden den kommer til at lugte :).
    - Du kan evt. lærer den at lave pøller og tisse i en pakke, så kan du bare skifte den hver dag, så burde den hvertfald ikke komme til at lugte.
    De fleste af mine kaniner gør det i deres bakker og det er meget nemmer når der skal gøres rent :).

• #7   13. nov 2008 Mine bor indenfor om vinteren, og der bliver renset ud hos dem hver weekwnd og de lugter IKKE... Jeg har også 7 hamstre og lugter omtrendt ligeså meget..

• #8   13. nov 2008 Kig evt mit fotoalbum med ham smiley

• #9   13. nov 2008 OBS, lige en tilføjelse som Kristina huskede mig på (mine er hunner) så har de lært at gå i sele og så går jeg tur med dem et par gange om dagen og så lever de og tisser udenfor...
    Min ene er en blandingskanin mellem dværg og alm., og den anden er en løvehoved (løvehoved kan kun anbefales)

• #10   13. nov 2008 Nej synes ikke kaniner lugter hvis man bare renser dem tit nok smiley Dog ville jeg ikke vælge en han - de strinter og det lugter!!

Jeg ville anbefale en Dværgvædder - de er ikke så store som Hollænderen, så kræver et mindre bur (nu ved jeg jo ikke hvor stort et bur du har plads til). Desuden har de fleste et supert temperament smiley Men ellers er jeg enig i at Hollænderen er en skøn race - har selv en af hver smiley

• #11   13. nov 2008 Jeg har 3 kaniner på 10 m2 i deres eget gamle hønsehus. selv med så meget plads og 65m2 løbegård. så lugter de meget.

• #12   13. nov 2008 Mette: Men renser du ud hos dem og er det hanner eller hunner?
    Hannerne lugter, men det gør hunnerne ikke, hvis man renser ud hos dem jævnligt..

• #13   14. nov 2008 Kan godt være hollænderen er noget større, men man får også en bedre kanin af det. syntes jeg. det er jo igen en smagssag.

• #14   14. nov 2008 Nu har jeg både hollænder, løvehovedet, dværgvædder og dværgvædder/hollænder, dværgvædder/hollænder/belgisk hare og en der er lidt af alt muligt. Og de er alle lige gode, så det er vist bare en smagssag.

• #15   14. nov 2008 Jeg har nogle drenge på et ½ år som er en blanding mellem dværgvædder og fransk vædder. De er alså ikke så små og sarte. De er født og opvokse uden for. Nåe ja så mangler de to et hjem for de kan ikke blive boene sammen med mor og søster *ss*

Kommentér på:
Lugter kaniner?

Annonce