{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

spøgelser hah? {{forumTopicSubject}}

nogen der tror på dem?
hahah jeg ved ik helt der er mange der siger der er spøgekser på RENS ungdomsskole (jeg går der)
der var endag i weekenden mig og min rommie skulle være der i weekenden nå men alså såe hun står lidt væk fra døren og fumler med sin mobil med begge hænder jeg lægger i min seng hah.. ligepludeselig var der nogen der bankede vi åbnede med det samme vi havde ik hørt den anden dør smække(den er li ved siden af) der var ingen og vi ku næsten heller ik åbne den dør ud til den anden gang
ret sppokie kl var 1-2 om natten arr
og der er os nogen derhenne der boede skrådt over for os de kunne høre nogen krase i døren om natten?

andre der har historier med dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spøgelser hah?
  • #1   14. nov 2008 Vi har lige fået vores fjernet :0) En dame, som min kæreste har set og som går på trappen, flytter ting osv. i den dur. Nu er huset igen roligt :0)

• #2   14. nov 2008 heh okay

• #3   14. nov 2008 fup

• #4   14. nov 2008 M.A.J.

Ja det sagde jeg også indtil jeg selv oplevede det :0)

• #5   14. nov 2008 spølser findes ikke,

• #6   14. nov 2008 M.A.J

Er det videnskabeligt bevist??? Nej det er det faktisk ikke, nogle har bare større evner til at få forbindelse med dem end andre

• #7   14. nov 2008 heh det var tottal spookie
    os en dag hvor vi skjulle ha nattarand jeg ville dog ik med alivel jeg var mega træt der hørte de noget bag dem først trode de det var en lære men nej det var det ik

• #9   14. nov 2008 nej det bankede 2-3 bank og der var ik gennemtræk det er ovenpå ingen døre derude var åben

• #11   14. nov 2008 Det kan da aldrig blive bevist med videnskab.. Vi mennesker her på jorden er da ikk kloge nok til at vide alt, måske vi heller ikk alle sammen skal vide alt, men tror nu på der er mere mellem himmel og jord som vi ikk alle sammen ved

• #12   14. nov 2008 det er et spørsmål om indbildning

• #13   14. nov 2008 Nej, men når man ikke kan videnskabeligt bevise ting så kan man heller ikke sige at det ikke findes...

Stort set alle har oplevet uforklarlige ting ude hos os, inden vi fik dem fjernet...

Jeg troede absolut heller ikke på det før jeg selv erfarede det :0)

• #14   14. nov 2008 nej, men alle på min efterskole, går og fabler om en dreng der døede der over, men i morgen da jeg stod op kunn alle i huset se han stå uden for vindet, og jeg kunne ikkke se ham.

og tror ikke på det, det ren indbildning

• #15   14. nov 2008 M.A.J

Jeg håber for dig du en dag får lov at opleve noget :0) Det er spændende og skræmmende på en gang...

Synes nu ikke det er indbildning når ting i huset bliver flyttet :0)

• #16   14. nov 2008 der er en eller anden der laver fup med jer

• #17   14. nov 2008 Hvem skulle den en eller anden være??? Vi har ikke fremmede mennesker til at gå rundt i huset derhjemme om natten f.eks. ;0)

Jeg har oplevet det både når jeg har være alene i huset og når vi begge har været der

• #18   14. nov 2008 M.A.J
    jeg håber virkelig også at du en dag oplever det.

ja jeg tror på det.
    har selv oplevet ret underlige ting. og jeg tror på det, og er røv bange for det (:
    men synes nu også det er ret sjovt en gang i mellem (:

• #19   14. nov 2008 tror ikke på det

• #20   14. nov 2008 nej og?
    DET BETYDER IKKE AT VI IKKE MÅ TRO PÅ DET VEL?

• #21   14. nov 2008 har jeg ikke sagt, slap dog lidt af ?

• #22   14. nov 2008 Nogle af vores venner købte for nogle år siden et hus, som ligger lige ud til en stor vej.

Vores venner har to biler da de arbejder i hver sin retning og der ikke er busforbindelser ret ofte.

Pigen i forholdet oplever en dag at komme ud i sin bil og slå solskærmen ned for lige at kigge sig i spejlet... spejlet er helt dugget som det eneste i bilen og der er skrevet pigenavnet Sofie som med en finger.

Hun bliver sur og konfrontere sin kæreste med det om aftenen fordi hun tror det er ham der pjatter med hende... Han nægter det og sagen ligger død igen

Lang tid efter oplever manden det samme i hans bil.

De snakker en dag tilfældigt med en ældre dame som bor længere nede af vejen og som har boet der i 28 år. De spørger hvad der har boet i huset og får bl.a at vide at der for år tilbage var sket et frygteligt færdselsuheld uden for netop deres hus, hvor en 6 årig pige omkom... pigens navn var Sofie!!!!!

• #23   14. nov 2008 hvis der var nogen der laved fub ku vi høre døren for vi var de eneste på den gang der var der den weekend

• #24   14. nov 2008 Min stedmor kan snakke med dem.. Vi har 2 (for øvrigt meget snakkesalige) Som vil have os til at tro at de bor her, men de bor nede ved naboen..

• #25   14. nov 2008 M A J har nok bare ikke evenen og troen på det.
    Jeg tror på spøgelser, og at der er meget mere mellem himmel og jord en vi tror :o)
    Jeg vil gerne opleve det engang.. Eller få nogen ud for at høre om der er nget ved vores hus :o)
    Syntes det er så spændende de programmer hvor folk får at vide at der er en fra deres familie eller sådan noget som våger over én..

Jeg regner med det bare er indbildning.. men alligevel tænker jeg på at jeg nogen gange hører hundepoter på vores trægulv eller klinker, når vores egen hund ikke er hjemme.. også kommer jeg til at tænke på vores gamle labrador :o)

• #26   14. nov 2008 Tror ikke en skid på det og griner altid når nogen siger de har fået fjernet der spøgelser.. xD hehe.. d: Men har selv oplevet noget weird.. d Wee har sådan nogle lampe man kan skrive op og ned får, og endag stod de og gjorde det af sig selv.. xP Det var sjovt.. ^^,

• #27   14. nov 2008 jeg tror på spøgelser og kunne fortælle en masse. Personligt kan jeg blive ret gal på folk der ikke tror på dem, fordi de findes altså, men vi bliver jo aldrig enige xD
    jeg har selv været i kontakt med en ånd flere gange. Man ved det bl.a. når der pludselig bliver helt koldt, nogen gange ser man dem, andre gange ikke. Det er rigtig skræmmende, og når jeg er alene hjemme prøver jeg også at bilde mig selv ind at de ikke findes for at berolige mig selv hehe - selvom det ikke spøger her d;
    Ånder er døde mennesker som ikke har fået fred, eller ikke ved de er døde (f.eks. ser man tit dem der føler de skal passe på det hus de boede i) Og dem der har denne evne til at komme i kontakt med dem, hjælper dem med at komme over på den anden side (: Det er en rigtig god idé at se filmen Den 6. sans, den er virkelig dyb og beskriver præcist hvordan spøgelser er og hvorfor osv. (;

hehe

• #28   14. nov 2008 har aldrig oplevet noget...men tror virkelig på dem...det er vildt spændende...min venindes farbror er clairvoiant og har engang interwievet ham da jeg havde et projekt om det i skolen...det var vildt spændende...

det er synd for spøgelserne at i ikke tror på dem...hihi ej det bestemmer man selvfølgelig selv

Kommentér på:
spøgelser hah?

Annonce