Pro-stallions .. ?? {{forumTopicSubject}}
OPrettede samme spørgsmål for nogen dage siden, men fik ikk rigtig svar (:
Så nu prøver jeg i håbom at der er flere online der vil svare mig i min forvirring :
Nu er jeg godt nok forvirret ??!
Må eller må man ikk lige videor fra Pro-stallions herind ??
Man har jo ikk rettighederne til de videoer ? Jeg oprettede engang for lang tid siden, med forskellige videoer derfra.. Men slettede den igen da jeg fik et hint om at jeg kunne risikere at blive frosset ..
Men nu kan jeg se der ligger helt vildt mange herinde og der bliver hele tiden oprettet nye ?
Må eller må man ikk ?
For det burde man jo ikk måtte ?? (:
jul 2008
Følger: 73 Følgere: 64 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.832
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 159 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 471
"The first site gathering over 800 <b>free</b> stallion videos!"
jul 2008
Emne: Deling af beskyttet indhold i video/Pro Stallions videoer er ulovlige at anvende herinde eller andre steder .
Hej Flicka, min nye part hun er så skøn :D,
Vi er glade for at du har valgt at benytte HesteGalleri.dk.
Vi har dog gennem en længere periode oplevet at video til tider bliver brugt til en del indlæg, der er i strid med regler for andre fora og gældende lovgivning om ophavsret. Her tænkes i særdeleshed på indlæg om opfordring til deling/download af film/musik samt deling af andet copyright beskyttet indhold.
Vi har registreret at der i din video eller i kommentarerne til din video er indhold af ovenstående karakter, hvilket er imod vores brugerbetingelser og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden. Din video er derfor slettet.
Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode og i sidste ende evt. lukke din brugerkonto.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på HesteGalleri.dk.
Med venlig hilsen JM
HesteGalleri.dk | Moderator
nov 2006
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 114 Svar: 452
(;
jul 2008
nov 2006
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 114 Svar: 452
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
2. Videoklippet må IKKE indeholde stødende indhold!
3. Der må IKKE reklameres i videoklippet! - Reklameres for Pro-stallions
4. Du SKAL have rettighederne til alt materiale i videoklippet!
Pro-stallions .. ??