Dramatisk dag på gården. oO {{forumTopicSubject}}
Der skete virkelig meget dårligt nede på gården idag!
Jeg tog frede idn fra fold, og lukkede hende ind i boksen, immens jeg lige fandt min striglekasse osv. Jeg kunne så høre at hun 'pillede' rigtig meget ved døren, og fik kuldegysninger da jeg pludselig hørte at boksdøren gled op. Min pony var stukket af -.-''
Hun løb så rundt nede ved foldene, hvor ham der ejer gården fik fat i hende, og sagde at det var længe siden han havde mødt sådan er fræk og energisk pony xD
Hun gik ellers rigtig godt når vi red så det var bare fint (:
Da jeg kommer ind i stalden med ponyen står der tre mennesker bøjet ind over den ene af vores to små kattekillinger nede på gården.
Gårdens største hest på 184 i stg havde trådt den over poten, så den blødte voldsomt, og slet ikke kunne bevæge benet. De kørte så på dyrehospitalet med den, uden meget håb.
Efter de var kørt, gik mig og tine ned i løsdriften, og så at den ene af hendes heste rullede sig rigtig meget. Den har fået kolik -.-' Den spiste ingenting, og rullede bare rundt og rundt. Vi fik den så op i en boks, og nu er dyrelægen så dernede (jeg blev nød til at tage hjem)
Jeg har så også lige snakket hende som kørte på dyrehospitalet med katten, og den skal heldigvis 'kun' have amputeret den ene tå.
Uhh skræmmende dag oO
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 645
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.510
Det værste er bare, at katten som blev sendt på dyrehospitalet har en bror, og de to er som pot og pande, de kan virkelig ikke skilles ad, s den anden er simpelthen så trist lige nu.
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.510
Dramatisk dag på gården. oO