{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Beder om jeres hjælp {{forumTopicSubject}}

Godmorgen hg.

Først vil jeg lige sige, at til de som kun har negative ting at sige og synes det er noget pis, i må meget gerne holde jer væk, da dette for mig er et spørgsmål om liv og død og det betyder alt for mig!

Mit kæreste eje, min bedste ven og min tro makker siden han var 4 uger gammel, er begyndt at virke gammel og svag. Det handler om min dejligste lille Joey, en af mine første rotter, som jeg har knyttet et helt utroligt bånd til.
Han er kun ca 14 måneder gammel, og hanrotter kan sagtens blive 3 år gamle.
Jeg synes det er så uretfærdigt, hvis en så fantastisk kærlig personlighed og livsglæde som han er i besiddelse af, pludselig ikke skal være her mere.

Joey har et helt utroligt hjerte. Han er super intelligent, og har en helt utrolig indlevelse i mennesker. Han forstår betydningen af så mange ord og sætninger at man føler man fører en samtale med ham når man snakker til ham. Joey vil gå gennem ild og vand for sit menneske, han stoler 112% på mig og jeg stoler 112% på ham, et bånd der ikke kan knækkes!

Det præger hele min dag, fordi han virker så gammel allerede, jeg er konstant angst for hvad jeg kommer hjem til, og somme tider tør jeg ikke komme hjem før min kæreste har været her og tjekke til ham.

Så jeg vil bede alle om måske at være med til at forandre det hele, og sende ham rigtig mange varme tanker, og fortælle ham at det er alt for tidligt at skulle herfra nu. Jeg véd det hjælper, for hvis så mange mennesker regner med ham, så kan han ikke bare forsvinde!
Jeg taler ud fra gode erfaringer, de der ikke vil åbne deres øjne op for dette, kan heller ikke hjælpe, og vil bare gøre mig dobbelt så ked af det, ved at skrive et eller andet dumt.

Please hjælp os, er desperat! På forhånd tak og hav en rigtig god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beder om jeres hjælp
  • #1   10. dec 2008 I skal lige have et billed af ham, ellers ved i ikke hvem i sender jeres tanker til: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=109445

  • #2   10. dec 2008 Hov det er ikke den rotte på billedet! Ved ikke hvordan jeg så linker, men det er den sorte rotte som holderpå en finger, inde i albummet

  • #4   10. dec 2008 Tak smiley Han er ikke syg. Han har været til dyrlægen, han havde noget skab men det er han blevet behandlet for nu.

    Tror desværre at det er min egen skyld at han virker ældre end de andre, for har forkælet ham alt for meget med chokolade, sodavand, kød, pizza, kage osv osv.. Mad er hans passion her i livet, og vores forhold havde heller ikke været det samme hvis han ikke havde fået alt den usunde mad. Så nu er alt det lækre taget fra ham igen, men han får altså en pebernød i ny ognæ fordi det er jul


  • #5   10. dec 2008 Tusind tak smiley Ja det har jeg også hørt, har også skiftet til det aller dyreste foder nu, selvom jeg ikke har penge til det. Men alt for Joey smiley

  • #6   10. dec 2008 han ser meget sød ud.. jeg vil osse råde jer tl at give ham hans egen foder igen.. da det selvfølgelig er det han har bedst af særligt hvis han virker sløj.. så har han brug for de miniraler og viteminer der er i hans ejet foder..det er en skam de ikke ha så lang en levetid.. håber det bedste for jer og ønsker ham og jer held og lykke.. *sv*

  • #7   10. dec 2008 Han har altid fået foder, men det har været gnaverblanding med kattetørfoder i, nu køber jeg noget dyrt dyrt rottemad som er fyldt med alle de vitaminer og mineraler som han har brug for. Det er ved siden af hans mad at jeg er kommet til at give ham lidt for mange søde sager.
    Årh det er så svært at stå imod når der sidder et sødt væsen og kigger på én og siger "giv mig kage" smiley


  • #8   10. dec 2008 Og tak. Kan ikke takke jer nok smiley
    Jeg kender en synsk mand ( Mener nu at alle mennesker er i besidelse af en sjette sans, det bare et spørgsmål om at give den plads), han har virkelig nogle evner udover det sædvanlige, og sendte ham en masse gode tanker igår, og idag er han allerede meget friskere og opfører sig endda en smule barnligt smiley Så mangler lige nogle til at give ham det sidste boost. Jeg gør selv hvad jeg kan smiley


  • #9   10. dec 2008 Nøj, hvor er de altså søde alle sammen. Håber han kommer på toppen igen efter han er kommet på "diet"

Kommentér på:
Beder om jeres hjælp

Annonce