{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Efterlysning - Kender du denne hest? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har købt hende ved en hestehandler, Frede Mattrup i Bækmarksbro, aug. 08.
Han ville ikke sige hvor han havde hende fra, så jeg ved INTET om hende. Han kaldte hende Freja, men jeg ved ikke om det er hendes rigtige navn, så kig lige profilen, se billederne og læs historien, kontakt mig hvis du/I mener at vide noget om hende.
På forhånd tak.
Hanne og (Freja)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning - Kender du denne hest?
  • #1   14. dec 2008 Hold da op den ligner min kusines gamle hest, han var dv (halv oldenborg) hun minder meget om ham smiley
    Har i tjekket om der er chip i hende?

• #2   14. dec 2008 Det er nu en hoppe, og vi tror hun er ren Frederiksborg da det ser ud til at hun har et brændemærke, det er bare desværre ikke så tydeligt, vi har ikke tjekket for chip. Hun er mellem 24 og 16 år gammel ifølje dyrlægen.

• #3   14. dec 2008 det er typisk frede mattrup han ikke vil sige hvor den kommer fra
    men han kan jo ha købt hende af en anden hestehandeler
    må man spørge hvordan er hun i sind

• #4   14. dec 2008 Grandi er også død så det er udelukket, men jeg synes hun minder meget om, også på højden.
    Kan du ikke tage billedet af brændemærket?
    Kan du prøve at identificere tallene nedenunder?(hvis der er nogle altså (; )

• #5   14. dec 2008 Nogle gange hvis man barberer der hvor bændemærket er så kan man se hvad der står.
    Lige et råd (:

• #6   14. dec 2008 Lidt opfølgning...
    Hendes sind er meget godt, nu hvor jeg har haft hende i ca 3 mdr. er hun helt tryg ved mig, jeg har mest arbejdet med hende fra jorden, og her er hun super, følger mig både med og "uden" træktov, kommer i trav fra fold når jeg kalder. Det er mest min datter der har redet hende, da jeg ikke syntes at det er fair, at jeg som meget uøvet rytter sætter op, er bange for at sende forkerte signaler til hende, men det går bedre og bedre (kig evt. hendes første video med rytter på)
    Jeg tror at hun har stået en del alene da hun i starten var fuldstændig ligeglad med om de andre heste blev lukket ud, eller fik mad osv. dt har dog ændret sig og hun er blevet social og går fint med andre heste nu.
    Hun har også haft føl, det er tydeligt at se på hende.
    Brændemærket er som nævnt meget svært at tyde, vi kan se lidt af en krone samt et 3-og 4 tal.

• #7   14. dec 2008 De taster de taster....!
    Kan se jeg skrev mellem 24 og 16 år.... Der skulle selvfølgelig stå mellem 14 og 16 år.

• #8   30. maj 2015 Hej. Er der noge der har et nr på ham Frede?? Har nemlig også købt en hest af ham, men den er ikke registreret i DK, så skal have en sælger erklæring af ham.

Kommentér på:
Efterlysning - Kender du denne hest?

Annonce