1.184 visninger
|
Oprettet:
Efterlysning - Kender du denne hest? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har købt hende ved en hestehandler, Frede Mattrup i Bækmarksbro, aug. 08.
Han ville ikke sige hvor han havde hende fra, så jeg ved INTET om hende. Han kaldte hende Freja, men jeg ved ikke om det er hendes rigtige navn, så kig lige profilen, se billederne og læs historien, kontakt mig hvis du/I mener at vide noget om hende.
På forhånd tak.
Hanne og (Freja)
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 873
Har i tjekket om der er chip i hende?
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 3
mar 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 27 Emner: 68 Svar: 1.633
men han kan jo ha købt hende af en anden hestehandeler
må man spørge hvordan er hun i sind
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 873
Kan du ikke tage billedet af brændemærket?
Kan du prøve at identificere tallene nedenunder?(hvis der er nogle altså (; )
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 851
Lige et råd (:
sep 2007
Hendes sind er meget godt, nu hvor jeg har haft hende i ca 3 mdr. er hun helt tryg ved mig, jeg har mest arbejdet med hende fra jorden, og her er hun super, følger mig både med og "uden" træktov, kommer i trav fra fold når jeg kalder. Det er mest min datter der har redet hende, da jeg ikke syntes at det er fair, at jeg som meget uøvet rytter sætter op, er bange for at sende forkerte signaler til hende, men det går bedre og bedre (kig evt. hendes første video med rytter på)
Jeg tror at hun har stået en del alene da hun i starten var fuldstændig ligeglad med om de andre heste blev lukket ud, eller fik mad osv. dt har dog ændret sig og hun er blevet social og går fint med andre heste nu.
Hun har også haft føl, det er tydeligt at se på hende.
Brændemærket er som nævnt meget svært at tyde, vi kan se lidt af en krone samt et 3-og 4 tal.
sep 2007
Kan se jeg skrev mellem 24 og 16 år.... Der skulle selvfølgelig stå mellem 14 og 16 år.
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 50 Heste: 2 Svar: 10
Efterlysning - Kender du denne hest?