{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skole opgave :D KIG
  • #1   18. dec 2008 Nå, åbenbart ikke nogen som vil hjælpe mig, fint så går jeg bare i seng!! smiley Godnat HG'er..

• #2   18. dec 2008 hva var nummeret man skulle ringe til? (;

jeg er normalt ret kritisk med foder og går UTROLIGT meget op i det!
    men jeg fik løst til at prøve det..

og egentlig ogs meget godt sat op. du havde det der skulle være de forskellige steder og del det godt op i kategorier.. meget flot (:

• #3   18. dec 2008 Rigtig flot side. Der er en desværre en hel del stavefejl og du kunne måske tilføje noget om, hvad der er i de forskellige foder typer. fx. 8 % havre, 10% byg osv. Måske også om, hvilke type, om det er piller, müsli osv. Finde nogle billeder på nettet af korn marker, sommer, natur.

Det var bare nogle ideer ellers en super god ide og rigtig fin side.

• #4   18. dec 2008 Super god side.. Rigtig gode beskrivelser af foderets anvendelse, dog savner jeg nogen lidt mere uddybende beskrivelser, fx. er der ikke et eneste sted hvor der står hvad foderet præcist indeholder. og ja, stavefejl, er der jo et par stykker af, men overordnet en rigtig flot side..

• #5   18. dec 2008 Evt. læg billeder ind af foderet..

• #6   18. dec 2008 Tusind tak for de søde ord og for hjælpen. smiley Jeg har kun arbejdet en dag med selve hjemmesiden, og tre dage i alt med projektet.. Så det er begrænset hvor meget jeg kan komme omkring ;D Og i skal tænke på at det kun er på tanke basis, jeg har ikke arbejdet med selve fodersammen sætningen. Så i produkt beskrivelserne har jeg bare gået ud fra mine egne erfaringer ;D

Kommentér på:
Skole opgave :D KIG

Annonce