{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Kvalitet vs. pris ? {{forumTopicSubject}}

I det andet indlæg om pony priser nævner mange at kvaliteten følger med prisen og omvendt vel også.

Så kom jeg til at tænke på at dem der går i dyrt tøj ( så kaldt mærke og modetøj - som det egentligt ej er ).
Anyways, de er jo dyrt og har hørt mange sige de tildels køber det pga. kvaliteten men også udseenden selvfølgelig.

Mine erfaringer er dog helt anderledes, jeg har flere ting der har været dyre - Everlast, D&G, Ichi, Björn Borg ( måske ikke dyrt i nogens øjne, men det er virkelig langt ude priser for mig ).
Det har gået hurtigere i stykker og på i syningerne end det jeg har købt i Føtex og en eller andet ukendt shop ?

Så kan man vel godt komme til en debat om priser ang. tøj osv. og hvad man helst vil ha.

Men hvad er egentligt jeres erfaringer med det?
Er du evt. villig til at betale mere for ting pga. prisen - eller har ud det fint med det billige tøj som ingen ved hvor kommer fra?

Så har jeg altid undret mig over en ting;
Mange siger de køber de 'kendte' mærker fordi de godt kan lide udseendet, men så tænker jeg tit på - why? Der findes meget der ligner det næsten på en prik, er billigt og noget som ikke så mange har måske.
Det at man køber det andre har får det for mig til at lyde som om det skal stå det og det i nakken på det.

Hmm, endnu et af mine spekulerende lidt provokerende indlæg ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalitet vs. pris ?
  • #1   22. dec 2008 Jeg har oplevet at kvaliten på bukser er bedre hos fx G-star end "nettobukser", men jeg vil give dig ret i, at mange ting, bliver købt for mærkets skyld.

• #2   22. dec 2008 Jeg køber rigtig meget only, vero moda, osv. som jeg synes er dejligt tøj.. Men har også prøvet at købe diesel, miss sixty, samsøe, osv - og jeg synes godt jeg kan mærke forskel. Det dyre tøj holder sig pænt i længere tid...
    Men jeg køber ikke tøj pga. mærket, men pga. hvordan det ser ud. (: Så det bliver jo både i den billige og den dyre ende...

• #3   22. dec 2008 Hmm, det fleste dyrt tøj er jo fordi folk vil have det, så stiger prisen automatisk! Jeg tager ikke efter pris når jeg køber, finder jeg nogle bukser som jeg kan lide til 50 kr i kvikly, køber jeg dem. Men finder jeg nogle til 200 kr i "mærkevar"butikkerne køber jeg også dem. Hvis jeg kan lide dem, dog syntes jeg det er alt for meget at tage for 2000 kr. af tøj på i skole, det er til fest eller specielle lejligheder smiley

• #4   22. dec 2008 For mig betyder det heller ikke noget om så der står Bjørkvin, gucci, dolce & gabanne på mit tøj.. smiley

• #5   22. dec 2008 Jeg er praktisk talt <b>fulkommen</b> ligeglad med hvad for et mærke mit tøj er!
    Jeg synes bare at tøjet skal sidde ordentligt på mig, & samtidig være flot:}

Vil meget hellere gi' 300 kr for et par bukser, hvis de sidder ordentligt, end 1000 kr!!

<i>Nanna</i>

• #6   22. dec 2008 Jeg kan så oplyse min D&G tshirt begyndte at travle efter en måned og de andre der er købt i billige forretinger og brugt mere end den har ikke vist tegn på at travle efter over et halvt år xD

Men okay, jeg elsker at gå i weirdo forretinger - fx. fandt jeg en på strøget i KBH der havde en masse fedt og billigt tøj, men ingen kendt forreting men skide fed smiley
    Jeg kunne også ha gået ind i Nørgaard eller en anden 'kendt' men den anden var i mine øjne waay federe (;.

• #7   22. dec 2008 fulkommem <b>=</b> fuldkommen:]

<i>Nanna</i>

• #9   22. dec 2008 Jeg synes feks. H&M laver noget ret fedt tøj.

<i>Nanna</i>

• #10   22. dec 2008 Generelt synes jeg at noget "mærkevare" tøj holder bedre end noget billigt.. F.eks. har jeg et par bukser til 250 kr. Der er gået hul af dem (arh okay, blev fældet på asfalt, da jeg spillede fodbold =D), men nu er der også ved at gå hul, hvor min mobil har siddet.. Sådan er det ikke på alle mine dyre bukser, men det kan meget vel være fordi jeg går mest i de billige =D

Og så synes jeg desuden at Björn Borg er klassekvalitet, vel derfor jeg udelukkende går i dem smiley

• #11   22. dec 2008 Køber mest i only, vero moda, olin........køber det jeg synes er flot smiley

Kommentér på:
Kvalitet vs. pris ?

Annonce