{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Grand Danois han søges :o) {{forumTopicSubject}}

Min GD tæve er i løbetid. Vi har besluttet at vi vil have et kuld hvalpe på hende.

Vi søger derfor en GD han med et god sind rolig og omgængelig

Har en en eller kender nogle, det skal selvfølgelig være i vest sj, gerne i odsherred, holbæk, Kalundborg området...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grand Danois han søges :o)
  • #1   25. dec 2008 hundegalleri

• #2   25. dec 2008 Det var nok mere effektivt at poste dette på hundegalleri. Og så skriv lige lidt oplysninger med -om jeres tæve + hvad det er i søger i en hanhund:o)

Og så er det lidt sent at begynde at lede når tæven allerede ER kommer i løbetid.

• #3   25. dec 2008 camela. med homo-hesten! smiley O
    Vil ikke oprette hende! Derfor har jeg skrevet i dette forum!

Michelle W
    Ja det er sent at finde en han-hund, men hun var ikke været i løbetid i 1½ år og det er kommet lidt bag på os, vi havde opgivet håbet :o). Derfor er vi nu blevet lidt desperate... Og nu skal hun jo lige stoppe med at bløde inden en han-hund få lov at nærme sig

• #4   25. dec 2008 Stutteri -det kan i ikke helt regne med. Det er forskelligt om tæven bare bløde mindre eller helt stopper. Ofte er blodet mere klart/tyndere.
    -ca på 8.-15. dagen kan i regne med hun er højløbsk (men men, det er osse forskelligt fra tæve til tæve).
    Så det er altså ikke meget tid til at finde den helt rette hanhund.

• #5   25. dec 2008 det er et sted som tidligere har haft grand danois hunde .. de har en del harlekin hunde og en blå han ved jeg de har en kanon god hund søg på området rund kalundborg jeg har selv haft en derfra .

Kommentér på:
Grand Danois han søges :o)

Annonce