{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

hvordan stemmer i i udfordringer?? {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden søgte jeg udfordringer til vores pony chilli pepper, jeg skrev det skulle være fair udfordringer, og jeg ville afvise, hvis de var unfair.

Der var så en som sendte udfordringer, det var 2 heste som havde masser af gode og blandede billeder, også prof stævne billeder.
Det syntes jeg bestemt ikke er fair, da vi ikke har haft hende ret lang tid, og ikke haft mulighed for at tage gode billeder, da vejret har været dårligt, så jeg afviste den.

Hun blev pisse sur, da man ikke kan tillade sig at søge udfordringer, og så afvise dem der bliver sendt.
Jeg skrev til hende, at jeg ikke syntes udfordringerne var fair, da der skal være en rimelig chance for begge heste kan klare sig i udfordringen.
Til det fik jeg svaret: en udfordring afgøres ikke på udseende af hesten eller kvaliteten af billederne, men hvordan man spiller sine udfordringer.

Det fik mig til at tænke lidt over hvordan andre stemmer i udfordringer.

Når jeg stemmer, kigger jeg hurtigt de interresante billeder igennem(hurtigt) og stemmer på den hest, jeg syntes ser bedst ud/har de bedste billeder.
Jeg læser ikke teksten.
Jeg kan da godt skrive med folk om jeg har udfordringer igang, men forventer da altid fair stemmer, som der for mig, er en stemme på den hest med bedst billeder, eller mest udstråling.

Hvad med jer andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan stemmer i i udfordringer??
Kommentér på:
hvordan stemmer i i udfordringer??

Annonce