{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

uretfærdigt )= {{forumTopicSubject}}

jeg fik et tv (ok stort) sidste jul i gave, da jeg flytter en overgang til jylland, lader jeg det være hjemme. hvor min ene lille søter får lov til at låne det. så klog som hun er sætter hun fyrfaldlys oven på det, så den der metal ting lysne er i gør så hun ødelægger lyden på mit tv, så får min anden lille søster lov til at låne det, og det lykkes hen at smader min fjernbetjening. så mit tv er dømt dødt
og så her i dag får de to fladskærme til vædi af 5000 kr
hvad med det tv de har smaddet!!!!!!!!!
ingen som helst konsekvenser at ødelægge folks ting. og så får de da et nyt tv for det WHAT
jeg har sku ikke råd til at købe et tv til 2000 kr, hvordan kan det være de ikke skal betale for hvad de ødelægger????
de har en børneopsparing for DERES farmor (da hun ikke vil give mig og min bror en øre da vi ikke var hendes rigtige børnebørn)
f*** hvor er det uretfærdigt, de laver ikke en skid de to forlanger og forlanger, mens vi andre skal på job kl 5 om morgen og knogler r**en ud af bukserne og så for de bare alt flyvne

hold da op hvor jeg sur, og sikker også misundelig, men syndste ikke det er fær og så jeg ligeglad med jeg er 18, det er min ting de har ødelagt, og sådan nogle store gaver har jeg næsten aldre fået. og når jeg gør passer jeg på det da jeg VED de ikke kommer flyvne agrr!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uretfærdigt )=
Kommentér på:
uretfærdigt )=

Annonce