{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Skolegang! ._.' {{forumTopicSubject}}

iih, hvor kan jeg blive irriteret xD..
- i de næste 4 uger har vi på min skole skulle i praktik og ellers kunne man vælge musical - det har jeg gjort. Så vi er igang med at lave romeo & julie, men da jeg jo er præsentatinsangst har jeg meldt mig på lys/lyd med ine 4 veninder x). super hyggeligt.
De første par dage var det great. vi har lært en masse om det, at sætte det op osv. vi fik afvide af lærene at vi havde fri kl. 2 hver dag. fair nok, hele sidste uge fik vores hold (KUN lyd/lys) fri kl. 11. dt var jo fint nok ;D
I dag møder jeg så på skolen kl. 9, vi bliver ikke sat igang med noget så vi finder nogle sange som skal være i baggrunden mens musicalen bliver spillet på nogle af scenerne. Da vi så er færdige, går vi op til læreren og hun siger at vi bare kunne gå hjem - kl. var 09:50 altså 10 min. i 10. så vi har idag været i skole lidt under 1 time!? og så siger hun "imorgen kan i også møde lidt senere, for har ikke noget i kan lave.. dvs. kl. 11 kan i møde". okay, og vi har fri kl. 14 -det er 3 timer!?
Hvor er det træls at være i skole så lidt, enten skulle de give os HELT fri eller havde planlagt noget mere vi skulle lave :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skolegang! ._.'
Kommentér på:
Skolegang! ._.'

Annonce