{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
211 visninger | Oprettet:

Spørgsmål 2 fra en mand {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer igen

Endnu en gang er denne tåbe over fra bilgalleri forvildet sig herind, for endnu en gang at få lidt kvindelig visdom... ja... face it... "rigitge kvinder / piger" er der få af på bilgalleri.. om ikke andet drukner de alle i mandehørm... derfor våver jeg pelsen herinde endnu en gang....

Jeg er - som nogle af Jer sikkert kan huske - lige kommet ud af et længere forhold, som desværre ikke kunne fortsætte da hun havde fundet en anden... Jeg skal derfor ud på det "kødmarkedet" (modbydeligt udtryk) igen... et sted jeg faktisk helst ville være fri for at komme.. men... da jeg ikke gidder være elene, er jeg tvunget ud i det..

Jeg vil derfor gerne høre nettet's kvindelige side om følgende...

Jeg har faktisk fundet en kvinde / pige som jeg synes er sød, lækker, snaksagelig mv. hun, æhmmm... arbejder på det apotek hvor jeg kommer af og til... har på det sidste underligt nok købt flere og flere 10 stk. panodil, og mit skab er ved at være fyldt.. så... hun er jo ret så sød...

men... Hvordan finder man ud af om hun rent faktisk er single?

jeg mener - jeg vil jo heller ikke forfølge hende hjem fra arbejde eller sådan noget.. Jeg kender ingen der kender hende, så jeg kan jo ikke spørge mig for...
Kan jeg være bekendt at sige til hende næste gang jeg er derinde: "Helt ærligt, nu har jeg købt jeg ved ikke hvor mange painodiler, bare fordi du står bag kassen... jeg tænkte om ikke jeg måtte have lov at indvitere dig ud, så jeg kan lære dig bedre at kende, frem for at købe alle de her piller" eller er det for direkte?

Ja - jeg ved det godt.. vi mænd er sq ynkelige, hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål 2 fra en mand
Kommentér på:
Spørgsmål 2 fra en mand

Annonce