Ulykkelig kærlighed )': {{forumTopicSubject}}
Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, og give mig nogle gode råd.
Det her kommer sikkert til at lyde meget indviklet, men håber at i nogenlunde forstår hva jeg skriver.
Det hele startede i oktober, hvor denne her dreng blev smask forelsket i mig. På det tidspunkt havde jeg ingen følelser for ham.
Så her i slutningen af november, begyndte jeg at få lidt (LIDT) følelser for ham. Han blev så ved, og ved, med at spørge om vi ikke skulle finde ud af noget sammen, og han blev ved med at sige hvor højt han elskede mig, og han håbede at jeg en dag blev hans.
Så til sidst gav jeg så efter, og sagde at også godt kunne li ham. Ved godt det var rigtig dumt gjort af mig, for havde overhovedet slet ikke så stærke følelser for ham. Så jeg sagde så til ham en uge efter, at jeg helst kun ville at vi bare var venner, fordi jeg ikke ville ødelægge det forhold vi havde sammen. Han blev virkelig knust da jeg sagde det til ham, og han begyndte at græde.
Men så i slutningen af december, skete det rigtig uheldige, at jeg både blev vild med ham, og en anden dreng, som stadig er rigtig forelsket i mig. Jeg var virkelig forvirret, og anede ikke hva jeg sku gøre. Jeg gik og flirtede med dem begge to, hvilket jeg godt ved var RIGTIG dumt gjordt.
Tilsidst valgte jeg så ham, som havde været vild med mig siden oktober.
(Det skal lige siges at jeg bor på et skolehjem, så jeg ser ham hver dag næsten)
De første par uger havde vi det rigtig godt sammen, men kunne mærke at han begyndte at virke lidt kold overfor mig, så jeg spurgte ham om han ikke var vild med mig mere, også svarede han, at det vidste han ikke. Blev selvfølgelig fuldstændig knust, da jeg er smask forelsket i ham.
Og ja, jeg ved godt at jeg gjorde nøjagtig det sammen mod ham.
Men det mærkelige er så bare, at vær gang jeg er nede på hans værelser, ligger vi og putter, og han ligger og fletter fingre med mig, han kysser mig også, og alt det der. Jeg kan bare ikke finde ud af ham. De sidste to uger, har jeg ikke bestilt andet, end at tude hver dag, over ham, fordi jeg er så ked af, at han ikke ved om han er vild med mig.
Jeg har sagt til ham, at jeg ikke har lyst til at gå og vente forgæves på ham.
Jeg har givet ham en tænkepause, og har ikke hverken snakket, eller skrevet med ham siden i tordags (5/2-09)
Mit spørgsmål er så:
Hvorfor tror i han er sådan? Kan det være fordi at han er bange for at jeg laver det samme nr igen, hvor jeg siger at jeg kun vil være venner?
Synes i jeg skal vente på ham, og se hvad der sker?
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 176
Og lige for tiden har han det psykisk rimlig svært, ved ikke om det kan ha noget med det jeg har skrevet i indlæget, at gøre
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.580
Også accepter det valg han tager.
apr 2005
Følger: 108 Følgere: 94 Heste: 8 Emner: 178 Svar: 1.001
men nu er det jo lidt svært her ude fra at sætte sig i jers forhold.
Han synes måske du spiller for kostbar, og gøre så det samme med dig nu.
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.094
maj 2007
Hmm. ja det kan godt være. synes bare ikke jeg spilder kostbar.
Men kan da godt være at han synes det /:
Nanna & Dasco: Er det fandme også
okt 2006
vi var begge 2 virkelig 'in love' og sådan. men så så vi ikke hinanden i 2 uger. og så lavede han nogle fejl, men vi blev gode venner igen. han skrev så at jeg kunne være hans et og alt og at han elskede mig, 4 dage senere kommer han så sammen med en anden ;z
jeg var så sur på ham, for han havde ikke sagt at han havde fået en kæreste. det var MIN veninde som skrev det!
maj 2007
Tak for dit svar
Har også tænkt på at der måske kunne være en anden pige, men hvorfor skulle han så kysse mig, og tag på mig div. steder?
Tror også jeg må tage en snak med ham.
maj 2007
Hold da op for en nar!
Har også prøvet noget ligende at det du skriver.
Nogen drenge kan virkelig være nogle idioter
maj 2007
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
Kan godt forstå at du er forvirret ..
okt 2006
maj 2007
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408