{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Middel?
  • #1   14. feb 2009 Haha, genialt skrevet Malle. smiley

• #2   14. feb 2009 TIL: ___Malle___
    Jeg har ikke lavet dette forum, for at du kan komme med dine smarte bemærkninger :O)

Jeg har lavet dette forum, fordi jeg bliver i tvivl om hvor bredt "middel" strækker sig?

• #3   14. feb 2009 Miss perfect 2 *Team TWH* - 3 hvalpe tilbage ! : Jeg er enig med dig smiley Tak for den seriøse deltagelse i mit forum smiley

• #4   14. feb 2009 Hej, allesammen! smiley

Nu var det tilfældigvis mig, der gav dig/din hest karakteren.

Jeg synes, som jeg har svaret dig, at dine billeder er kedelige og meget ensformede.

Ting som kan få mig til at give lav eller middel er, hvis hesten er meget almindlig og ikke har den store udtryk. Profil teksten som er dårlig, træls eller trættende at læse. Billeder som er utydlige, mørke, kedelige mm..
    Jeg synes profil teksten er ligeså vigtig, som billeder af hesten, og bedømmer derfor også hårdt ud fra teksten.

Jeg er måske lidt doven, når det kommer til at skrive en begrundelse til mine karaktere, men sådan er det. ;0)

Hvorfor er det så vigtigt hvad andre synes om Jeres heste? Om folk giver dem lav, middel, høj eller ekstra høj.
    Jeg synes det er fuldstændig ligemeget! Jeg elsker min hest ligeså højt, som hvis alle andre synes han er grim, og andre ting.
    Men det er da altid rart at få afvide hvad andre synes om ens hest. Men ligefrem at gå så meget op i det, synes jeg er lidt hen i vejret.

Mange hilsner Aase J.

• #5   14. feb 2009 Miss:

Er da enig med dig. smiley
    Men jeg synes efterhånden nogen er begyndt at gå lige rigeligt op i det.

Mange hilsner Aase J.

• #6   14. feb 2009 hvordan kan man bedømme en hest man aldrig har mødt i virkeligheden ??? undskyld men det er da profilen man bedømmer og ikke hesten..

Jeg giver da heller ikke alle islændere lav fordi jeg ikke kan lide islændere, jeg bedømmer udfra hvor meget brugeren har lagt i profilen

• #7   14. feb 2009 Hvorfor SKAL der begrundes? man kan ikke forvente alle kan lide en hest, og der er nu lavet 4 knapper fordi alle knapper må bruges, hvis man ikke kan acceptere det må man jo slå bedømmelser fra

• #8   14. feb 2009 Og du har ikke lavet et forum, du har lavet en tråd smiley

• #9   14. feb 2009 Størstedelen af alle mennesker burde havde middel .. middel er jo gennemsnitshesten smiley

Kommentér på:
Middel?

Annonce