327 visninger
|
Oprettet:
Arrgh, er sur !! {{forumTopicSubject}}
Jeg havde glemt at låse min striglekasse i to daqe( i træk ), og så kommer jeg der ud i daq, og ser at den er total smadret ! Alt mit smørelse til hovedtøj og saddel ligger i en stor klump der nede! (Jeg har kun brugt det én gang) Og, noqen har taget alt mit slikkesten ud ad den der tingest med det i ! Mit show shine er der næsten ikke mere tilbage af, og den er blevet mast! Noqle af mine strigler er smurt ind i det der smørelse til hovedtøjet og saddlen !
Hvorfor !!? Altså det gør man sq (undskyld) da bare ikke !!
Det kan pisse miq af ! ;/
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
jeg har prøvet at få stjålet mit hovedtøjs pandebånd bare fordi jeg ikke havde låst det inde i mit sadel skab? altså hvem gider stjæle et pandebånd hvor der står Shantih på?
men virkelig træls i dit tilfælde ! man kan altså ikke smadre og så vidre ødelægge andres ting eller bruge dem!
forstår dig rent ud sagt !
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
maj 2007
Følger: 146 Følgere: 127 Heste: 2 Emner: 394 Svar: 3.232
Jeg har prøvet lige præcist det
samme.. men det var så hestene
der var sluppet løs i stalden -.-
jan 2009
Følger: 35 Følgere: 32 Emner: 73 Svar: 163
Men de er vel så kloge at de godt ka' få den op.... Men hvis det var, er der en hest, der må have været løs i stalden, eller bare stået på staldgangen og så ejeren ikke har bundet den, og så liqe gået men hun/han/ejeren må da have set det så .. Og så burde de at have sagt det til miq, for der står Prins's navn på ;D
mar 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 264
Jeg har fået stjålet
Gamacher
trenser
underlag !
Arrgh, er sur !!