{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

vil gerne væk hjemme fra {{forumTopicSubject}}

ehm jae jeg ved ikke rigtig hvor jeg ellers skulle sprøger jer om det men altsåe.

jeg er en pige på snart 15 år .
& vil rigtig gerne væk hjemme fra, det her handler ikke om noget med jeg bare lige er sur på min mor eller noget andet det er noget jeg har overvejet i lang tid & har prøvet og snakke med min mor om det, men hun siger jeg ikke må komme på efterskole , men jeg vil smadre gerne for jeg kan ikke holde livet ud derhjemme , jeg er halv tyrker og halv dansker men jeg er opvokset som muslim så derfor har jeg altid levet uder de tyrkiske regler eller hva man nu skal kalde dem for , såe det vil sige har jeg står for meget der hjemme og jeg ikke må komme uden for og være sammen med mine venner ;/ jeg sidder stor set altid hjemme og må heller ehk være på mit værelse , og har ingen mobil eller computer grunden til jeg kan være på nu er fordi jeg bruger skolens . & jeg må hellere ikke snakke med drenge hvilket gøre mig smadre ked af det fordi jeg har en kæreste som jeg holder hemmeligt, ham skriver jeg ogsåe kun med nå jeg er i skole ,
jeg vil helst leve på den danske måde & vil smadre godt hjemme fra , og har tit overvejet af stikke af fordi det er såe slemt, slev de veninder som kommer hjem til mig kan se problemet.

jeg ved ikke hva jeg skal for af komme væk selvom jeg ikke må ?

hva synes i ?

( skriv hvis i vil vide mere smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil gerne væk hjemme fra
Kommentér på:
vil gerne væk hjemme fra

Annonce