{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyssesyge !!
  • #1   22. apr 2009 surt, jeg er også syg. Jeg kan næsten ikke stå på mine ben. Besvimede imorges, da jeg prøvede at gå på toilettet, men det var åbenbart for hårdt for min krop ):
    nu troede jeg lige at jeg kunne stå op, fordi jeg har det bedre, men lige da jeg rejste mig kunne jeg godt mærke at jeg ikke er rask endnu smiley

God bedring !

• #2   22. apr 2009 det lyder da heller ikke vildt behageligt ):
    jo tak ! og i lige måde (:

• #3   22. apr 2009 stakkels dig :s havde det i august. og har stadig mén af det på den måde mit immunforsvar stadig er lidt svækket, så bliver meget nemt syg . men var så også så heldig at ryge på hospitalet med det.

men god bedring til dig.

• #4   22. apr 2009 skulle vi ikke tage at afskaffe al sygdom ? smiley

tak tak

• #5   22. apr 2009 Da jeg havde kyssesyge lå jeg på sygehuset 10 dage, føl dig heldigt at du kan blive hjemme smiley
    MIt var sidste sommer, - og jeg er stadig ikke erklæret rask. MEGET MEGET nedern sygdom hvis man normalt er aktiv. Jeg måtte ikke lave idræt et år efter, (hvilket så ikke er blevet holdt) og måtte drikke 4 mdr efter. (når levertallene var iorden)
    Jeg ville have byttet alt andet sygdom i verden for det, - lige i den periode. Heldigvis går det over. Men jeg føler med dig smiley

Kommentér på:
Kyssesyge !!

Annonce