{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Diskotion - Alli slankepiller {{forumTopicSubject}}

Hej HG (:
Der er så meget, omkring de der slankepiller, ville lige hører hvad jeres mening er omkring dem ? Nogen der evt. har prøvet dem gode/dårlige erfaringer med dem? -Selvom de ik er så længe på marked.. Mærkeligt emne, men sys det er ret interresant (; ;D - Håber der kommer mange svar/kommenta' xD

-MichelleN.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diskotion - Alli slankepiller
  • #1   7. maj 2009 ^ja, okey (; Men , altså jeg kender fx. en som virkelig ik kan tabe sig og hun ik kun lidt overvægtig men fed (ret hårdt sagt men sårn er det) .. Fordi hun har problemer der hjemme , ved bare ik om man måske skule anbefale dem ? Hun hader nemlig at være under mennesker pga. det . Men hun er skide sød !

• #4   7. maj 2009 alle mennesker kan da tabe sig. i bund og grund handler det jo om hvad man spiser, om man spiser rigtigt !

• #5   7. maj 2009 Latterligt latterligt latterligt pillesamfund vi lever i!

• #6   7. maj 2009 min eneste frygt kunne være at unge piger mener de skal tabe sig vildt, selvom de er åle slanke ..

• #7   7. maj 2009 Olli - Har ik sagt at danmark er fed ? xD .. Men nu kender jeg pigen og kendt i hende i mange år, faktis siden børnehaven . .Hun har det slev vildt dårlig (med sig selv&udseen) Men, tør fx. ik dyrke motion fordi folk ville kigge på hende . I bussen står hun hellere op -> trods at der er en plads der er fri . hun tør ik skifte skole pga. hendes overvægt .. Hun lider jo under det ?! & ja, det er hårdt, sagt af mig .Meget hårdt ! Men , gør det jo ik for mig , men for hende . VIl ik miste hende om 10 år, fordi at hun har problmer med hendes overvægt . Og så ik engang kunne sige jeg ik har prøvet alt . Har prøvet med sport osv. Men den holder ik , fordi ¨så kan hun ik den, dag og så kan hun i den dag ., osv .

• #8   7. maj 2009 jeg vil personligt gerne tabe mig et par kg....
    men, jeg har problemer med at tabe mig,
    ikke at jeg er overvægtig . men vil stadig gerne tabe mig.
    jeg har så bare det problem, at pga tidligere lammelser, og knæskade,
    kan jeg <b>ikke</b> tage ud og løbe en tur, eller cykle på motions cykel.
    eller andre ting, derfor står jeg godt nok på bar bånd mht hvordan jeg skal tabe mig? s: siger heller ikke jeg spiser rigtigt.
    jeg er en af dem der, der æder fordi man keder sig.. s:

• #9   7. maj 2009 Sofie .. - Ja, men de mente i radionen idag, det var også deres frygt men , det havde de ik oblevet, så meget endnu ?! - nærmest slet ik . . Såh xD

• #10   7. maj 2009 Så må hun jo gå til psykolog eller sådan noget, så hun kan få hendes selvværd forbedret og begynde at dyrke motion.

• #11   7. maj 2009 Katrine - Det jo ik nogen man bare lige gør? .. Hun mener jo selv, nej nej , det skal nok gå .. & hvordan skal hun sige det til hendes familie .. Det er altså ik bare lige sårn ..

• #12   7. maj 2009 Ikke oplevet? Så ved de vidst ikke så meget om piger med anoreksi og hvilke piller de æder, udover afføringstingtingpiller.

Men nej, aldrig i livet om jeg ville æde piller.
    Man burde kunne tabe sig uden piller via. omlægning af kost ( permanent ) og motion. Er man kommet der ud, at man pga. fedme ikke kan så skulle man måske have tænkt på det noget før - før man blev for fed til at bevæge sig.

Besides, så kunne det evt. tænkes at man ikke KAN tabe sig mere på 'normal' vis via motion og kost omlægning da man simpelthen har brug for det 'fedt' for at holde kroppen kørerne.
    Ja, folk med anoreksi kan blive tynde. Men taber de sig rigtigt nej? Har man det særligt dejligt? Nej. Får man blackouts pga. manglende energi? JA.

• #14   7. maj 2009 Jamen du kan da også selv hjælpe hende. Gøre hendes selvværd bedre dyrke motion med hende. "Det er ikke noget man bare gør" er en dårlig undskyldning, det er da bare at komme igang. Selvfølgelig kan du ikke tvinge hende og det er da også hendes eget problem, men hvis hun gerne vil gøre noget ved det, er det da med at hjælpe.

• #15   7. maj 2009 OLLI - nej, men nu påpegede hun at unge piger ikke havde købt pillerne. Men når jeg har hørt noget andet fra en bekendt der har lidt af anoreksi så ... ;D

Anyways - nej, man skal da ikke først tænke på ens vægt når man er blevet fed. Hvis man ikke opdager det noget før så er man sq også lidt langsom, må jeg indrømme..

• #16   7. maj 2009 Undskyld OLLI xD - Ville lige sige, at jeg er helt enig i det du lige skrev ! Der nogen folk, som virkelig har det svært og LIDER ! .. Sys ik man kan forvente af dem , at de skal springe op ig og være motiveret til dyrke sport + ændre kost

• #17   7. maj 2009 Katrine : nej , det er overhoved ikngen undskyldning , min hvis du havde læst alt , viste du måske at jeg havde prøvet at dyrke sport, med hende .. Men så kan hun jo ik dne , dag og ik den dag og det blev altid mindre og mindre og hvad skal jeg så gøre ?

• #18   7. maj 2009 Nøglen til at tabe sig, ligger i at erkende sit problem og derefter træde i handling efter det. Og det er ikke altid nemt, men det er meget ofte at det er det der skal til.

• #20   7. maj 2009 Svært at sige, når jeg ikke kender hende smiley Hvad så, hvis du spørger en dag I er sammen i forvejen?
    Ret træls dilemma, man kan jo ikke tvinge folk. Kost betyder også rigtig meget, hvilket du ikke rigtig kan have indflydelse på.

• #21   7. maj 2009 katrine - Ja, det gør det .. Men tror helt klart problemet ligger ved familien . Da mor'n har anoraksi(staves?) Og ja .. Har lige mistet job, næsten ingen penge og pigens største drøm er at kommer til usa ..

• #22   7. maj 2009 smiley

• #23   7. maj 2009 Jaa ;/ Det er virkelig trist, vi har spurgt nogen lærer, som hjælpe hvis der er problemer .. `Men , det er ik rigtig sket noget .. De har heller ik råd, til at kommer med til et ball, for skolen hvor det koster 200 kr. pr. person .. Men nu er prisen så sat ned , eller har vi sagt at vi gerne ville betale resten . .

• #24   7. maj 2009 Nope, motivation er altid et problem - også for mig, der bliver kaldt tynd selvom jeg er ganske normalt vægtig men bare ikke nogen som helst kondi :o).

Men syntes sq det er lidt .. for langt ude at mennesker ikke kan se det selv eller sparke sig selv i røven.
    Som fx. ved en depression - fandt ud af i enden, at det det krævede for mig at komme ud af den var at jeg tog mig selv i nakken og tog mig sammen.

Min moster er svært overvægtig og min mor som er godt bygget, kraftig har tilbudet hende flere gange at komme med i motions center - men vil damen? Neeeej, hun kommer med undskyldninger om at det koster for mange penge, om at kan hun ikke den dag osv.
    Om jeg begriber kvinden.

En ting jeg har lært af livet ind til videre, er at løsningen på problemer er at tage sig selv i nakken - ellers kommer man sq ingen steder.

• #25   7. maj 2009 Michelle, jamen lærerne har da underretningspligt? :s De SKAL da gå videre med det!

• #26   7. maj 2009 Ja, altså de har os givet forslag men vi har ságt at de IK må sige noget eller noget som helst . Såh .. smiley

• #27   7. maj 2009 Krikken - Giver dig ik ret , da der er nogen som har mere alvorlig problemer end lysten

• #29   15. jul 2013 Han har kun oprettet sig for at reklamere for det mærke det er derfor. Skjult reklame

Kommentér på:
Diskotion - Alli slankepiller

Annonce